نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 12:04

جاوید به مس سونگون بازمی‌گردد

انتقال بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران به کراپ الوند منتفی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی جاوید در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال کمک شایانی به قهرمانی مس سونگون ورزقان کرد و آقای گل رقابت‌ها نیز لقب گرفت.

جاوید امسال مدتی پس از تمدید قرارداد با مس سونگون، با باشگاه کراپ الوند ایرانیان قرارداد بست که شکایت باشگاه مس را به دنبال داشت.

گفته می‌شود پس از این اتفاق، توافقی میان دو باشگاه صورت گرفت که با انتقال آقای گل لیگ برتر به کراپ الوند، علیرضا جوان از این تیم به مس ملحق شود که با سر باز زدن کراپ از انتقال دوم، جاوید نیز طی روزهای آینده به مس سونگون بازمی‌گردد.

باشگاه مس امروز (شنبه) بیانیه‌ای در این راستا صادر کرد و نوشت: باشگاه کراپ الوند در موضوع مهدی جاوید تخلف نخست را مرتکب شد که با بازیکن تحت قرارداد یک باشگاه دیگر‌ مذاکره و عقد قرارداد کرد. در ادامه مدیرعامل کراپ به‌صورت رسمی برای جلب رضایت باشگاه مس، نامه رسمی معاوضه یک‌ بازیکن دیگر را به این باشگاه زد که البته عملی نشد.

باشگاه مس با وجود حقانیت قطعی، از رسانه‌ای کردن موضوع تا آخرین مراحل خودداری کرد و سعی در مذاکره با بازیکن و رفع موضوع شد. حال که کار در آستانه حل شدن با کمترین حاشیه است، باشگاه کراپ بار دیگر اقدام به مطرح کردن موضوعاتی خلاف واقع کرده است.

سیاست باشگاه مس سونگون بار دیگر سکوت و دوری از حاشیه است، اما باشگاه کراپ نیز بایستی به این موضوع واقف باشد که از هر بعدی که به موضوع نگاه کنیم، این باشگاه در معرض برخورد قانونی قرار دارد و این مس است که باید از تخلفات صورت گرفته شاکی‌‌ باشد. با این وجود تأکید و سیاست ما دوری از حاشیه و پیشبرد کار از طریق قانونی است، نه شوی رسانه‌ای کاذب.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1305305

مهمترین اخبار ایران و جهان: