نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 09:42

واگذاری ۱۰۰۰ قطعه زمین به خانواده‌های دارای 3 فرزند در بوشهر

بوشهر- استاندار بوشهر با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم امسال واگذاری زمین برای ساخت واحد مسکونی است گفت: بیش از هزار قطعه زمین برای واگذاری به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا تعیین شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح پنج شنبه در آئین آغاز جشن‌ها و برنامه‌های دهه امامت و ولایت با تبریک عید سعید قربان و غدیر اظهار داشت: هیچ مشکلی در تخصیص اعتبار برای طرح‌های عمرانی، زیرساختی، سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم امسال واگذاری زمین برای ساخت واحد مسکونی است گفت: بیش از یک‌هزار قطعه زمین برای واگذاری به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا تعیین شده که این مهم از دهه امامت و ولایت اجرایی می‌شود.

استاندار بوشهر از واگذاری زمین به محرومان و خانواده‌های ایثارگر استان خبر داد و بیان کرد: پنج هزار قطعه زمین برای واگذاری به خانواده ایثارگران استان بوشهر تعیین و مشخص شده و این در حالی است که واگذاری مسکن و زمین به نیازمندان و مددجویان در نقاط مختلف استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته است.

محمدی‌زاده از الحاق ۲ هزار هکتار زمین به شهرهای مختلف استان بوشهر برای ساخت واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و بیان کرد: واگذاری زمین به کارمندان دستگاه‌ها و شرکت‌ها در استان بوشهر یکی دیگر از برنامه‌های مهم سال جاری است.

وی با تأکید بر مجاهدت در راه خدا نقش آن در گره‌گشایی از مشکلات و برطرف شدن گرفتاری‌ها خاطرنشان کرد: بدون شک تلاش و مجاهدت در راستای رضایت خداوند متعال، ضمن فراهم شدن گره‌گشایی از مشکلات، خداوند خواسته‌ها را به آسانی در دنیا و آخرت تأمین می‌کند.

استاندار بوشهر مسئولیت در نظام اسلامی را یک فرصت برای خدمات‌رسانی و گره‌گشایی از مشکلات مردم دانست و با اشاره به سفر گروه قطری به استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه بندر دیر به‌عنوان دروازه اصلی تجارت بین قطر و ایران محسوب می‌شود در این زمینه قطری‌ها در این بندر در ساخت اسکله پشتیبانی در راستای توسعه تجارت سرمایه‌گذاری می‌کنند.

محمدی‌زاده در ادامه جذب تبصره ۱۶ قانون بودجه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده در جذب تبصره ۱۶ قانون بودجه در طرح‌های اشتغال‌زایی و حمایت از تولید، استان بوشهر توانست ۴۳ درصد منابع مصوب را محقق کند که این میزان در متوسط کشوری ۲۶ درصد است.

وی ظرفیت‌های استان بوشهر در عرصه‌های مختلف را منحصر به فرد دانست و افزود: بوشهر در تمام موارد دارای رتبه نخست کشوری است و مردم استان با ویژگی‌های لازم امانت‌دار، راست گویی مؤمن، انقلابی، با تقوا و اخلاص نقش مهم و مؤثر در توسعه استان دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1316949

مهمترین اخبار ایران و جهان: