نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 20:48

گناوه رتبه اول استان دراعزام کاروان ارتحال امام (ره) را کسب کرد

گناوه- فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: شهرستان گناوه توانست در اعزام کاروان ارتحال امام (ره) به تهران از لحاظ کمی و کیفی در استان بوشهر رتبه نخست را کسب کند .

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شهسوار حاجی پور بعد از ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان اظهار داشت: اگر فردی به اداره‌ای مراجعه کرد و به دلیل مشکلات قانونی کار وی انجام نمی‌شود احترام فرد واجب است و باید با احترام برخورد شود.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه تصریح کرد: برای ما مایه افتخار است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی که بنیانگذار آن حضرت امام خمینی (ره) و به برکت خون شهدا و همین مردم اقتدار دارد مسئولیت داریم و مردم نقش بسزایی در پیروزی و حفظ انقلاب و نظام اسلامی دارند.

وی گفت: مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان تکریم ارباب رجوع را در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار دهند و با زبان خوش و کمال احترام با افراد برخورد داشته باشند.

گناوه رتبه اول استان دراعزام کاروان ارتحال امام (ره) را کسب کرد

وی اضافه کرد: کار مراجعه کنندگان به ادارات به فرداها موکول نشود و از هرگونه برخوردی که ایجاد نارضایتی کند، به جد پرهیز شود.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه با اشاره به اعزام کاروان شرکت کننده در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل (ره) گفت: شهرستان گناوه توانست در اعزام کاروان ارتحال امام (ره) به تهران از لحاظ کمی و کیفی در استان بوشهر رتبه اول را کسب کند و بالاترین تعداد افراد و باکیفیت ترین کاروان را شهرستان گناوه در بین سایر شهرستان‌ها دارا بود.

وی گفت: در این کاروان تعداد ۲۳۱ نفر از شهرستان گناوه با پنج دستگاه اتوبوس در آئین سی و چهارمین سالروز ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب به تهران اعزام شدند که بیش از ۷۰ درصد آنها سفر اولی‌ها بودند.

وی از همراهی و پشتیبانی همه دستگاه‌ها و ادارات و مسئولان که در این برنامه همکاری کردند تقدیر کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1293649

مهمترین اخبار ایران و جهان: