نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 20:08

روح پهلوانی و اخلاق حسنه ویژگی ورزشکاران اردبیل است

اردبیل- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: روح پهلوانی و توجه به اخلاق حسنه ویژگی شایسته ورزشکاران استان اردبیل در میادین جهانی و کسب سکوهای قهرمانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان عصر چهارشنبه در دیدار با قهرمان ووشوی جهان «عرفان محرمی» در اردبیل اظهار کرد: ورزشکاران ما با صبر و تحمل و کسب بالاترین خصیصه اخلاقی همراه با تقوا و معنویت در عرصه‌های ورزشی حاضر شده و سعی می‌کنند تا نماینده‌ای شایسته برای جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی تصریح کرد: هر چند برخی مشکلات و دغدغه‌هایی را در مسیر قهرمانی‌ها شاهد هستیم اما ضرورت دارد جوانان و نوجوانان ما روح بلند خود را به برجستگی‌های خصلت‌های پهلوانی و اخلاق‌مداری آراسته کرده و زینت جمهوری اسلامی ایران در میادین بین‌المللی و جهانی باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: دشمنان نابخرد جمهوری اسلامی ایران احساس می‌کنند که فضای ناامیدی در جامعه ایران به ویژه قشر نوجوان و جوان حاکم است در حالی که طراوت و نشاط از رخساره این ورزشکاران نمود پیدا کرده و به همه ما نشاط و سرزندگی را به ارمغان می‌آورد.

قاسمیان قهرمانی «عرفان محرمی» را در مسابقات ووشوی اندونزی و کسب مدال طلا افتخاری دیگر برای خطه سبلان عنوان کرد و افزود: ورزشکاران ایرانی به ویژه قهرمانان استان اردبیل از بالاترین خصیصه‌های معرفتی و معنوی برخوردار هستند و همیشه در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی توانسته‌اند این شایستگی‌ها را به منصه ظهور برسانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر چند جبهه استکبار تلاش می‌کند تا در اشکال مختلف زمینه انحراف اخلاقی و حرکت‌های نابهنجاری را در مسیر تعالی و تربیت جوانان و نوجوانان ما باز کنند اما پایبندی به اصول و مبانی معرفتی مانع از برخی حرکت‌ها و تحرکات در عرصه ورزشی و مدال‌آوری‌ها می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با قدردانی از تلاش مؤثر ورزشکاران استان اردبیل در کسب مدال‌های رنگارنگ و ایستادن در سکوهای قهرمانی اضافه کرد: ما نیز در کنار این ورزشکاران سعی می‌کنیم در دولت سیزدهم زیرساخت‌های تخصصی را برای ورزش قهرمانی فراهم کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 925393

مهمترین اخبار ایران و جهان: