نیوز سیتی!
23 آذر 1401 - 16:45

سالن گرگان برای میزبانی مسابقات آسیایی ۴۰ ایراد فنی دارد

گرگان- رئیس اجرایی بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به وجود ۴۰ ایراد فنی در سالن بسکتبال گرگان برای میزبانی از رقابت‌های آسیایی، گفت : برطرف کردن کاستی ها، ۳۵ میلیارد ریال اعتبار می خواهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رضاییان عصر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در گرگان اظهار کرد: در بازدید نماینده کنفدراسیون بسکتبال آسیا از مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) گرگان ۴۰ مورد ایراد و نقص فنی شناسایی شد که برای میزبانی در آسیا باید این موارد برطرف می‌شد.

رئیس اجرایی بسکتبال شهرداری گرگان افزود: برای حل مشکلات سالن حدود ۳۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که شهرداری گرگان آمادگی خود را برای تامین ۵۰ درصد هزینه‌ها را اعلام کرده است اما پاسخ روشن و مثبتی از اداره ورزش و جوانان نداشتیم.

وی ادامه داد: بازی‌های تیم بسکتبال شهرداری گرگان در رقابت‌های آسیایی به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و بازی‌های خود را در تهران انجام می‌دهیم.

رضاییان گفت: در نخستین دیدار آسیایی ۳۰ آذرماه در لبنان به مصاف نماینده این کشور می‌رویم و در سفر به لبنان هیچ عضو شورا شهر گرگان حضور نخواهد داشت.

رئیس اجرایی بسکتبال شهرداری گرگان افزود: تلاش بر آن شده است تا بیشتر هزینه‌های شرکت در مسابقات آسیایی بر عهده اسپانسر شهرداری گرگان باشد و اعتبارات کمتری از بودجه شهرداری صرف شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 910905

مهمترین اخبار ایران و جهان: