نیوز سیتی!
07 اسفند 1402 - 12:43

لیگ برتر والیبال| هورسان، محروم و جریمه شد

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، رأی خود درباره دیدار تیم‌های هورسان رامسر و مس رفسنجان در لیگ برتر را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نشست کمیته انضباطی برای بررسی پرونده یک دیدار از لیگ برتر مردان روز دوشنبه 30 بهمن برگزار شد.

موضوع نشست کمیته انضباطی حواشی ایجاد شده در دیدار دو تیم هورسان رامسر و مس رفسنجان در مسابقه 25 بهمن بود که رای زیر صادر شد:

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به تاریخ  30 بهمن 1402 در وقت مقرر برای رسیدگی به حواشی دیدار مورخ 25 بهمن بین تیم‌های والیبال هورسان رامسر و مس رفسنجان در لیگ برتر والیبال سال 1402 تشکیل شد.

به‌رغم دعوت قبلی از باشگاه هورسان، نماینده‌ای حضور نداشت. حسب گزارش ناظر مسابقه تماشاگرهای منتسب به تیم میزبان با بکار بردن الفاظ زشت و خارج از نزاکت و پرتاب بطری آب به داخل زمین موجب توقف طولانی در بازی شده‌اند.

با مطرح شدن موضوع در کمیته انضباطی و ارائه نظر اعضاء که به شرح صورت‌جلسه در پرونده منعکس است با اعلام ختم رسیدگی نظر به اینکه حفظ نظم و آرامش در سالن مسابقه به عهده تیم میزبان است و باشگاه هورسان رامسر با سابقه قبلی به تکلیف قانونی خود عمل نکرده است کمیته انضباطی با استناد به بند 1 ماده 3 و بندهای 1 و 3 ماده 4 آیین‌نامه انضباطی فدراسیون والیبال برای باشگاه هورسان رامسر یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر در بازی خانگی و مبلغ 50 میلیون تومان جریمه نقدی تعیین کرد. رای صادره در فرجه قانونی قابل تجدیدنظرخواهی است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1677799

مهمترین اخبار ایران و جهان: