نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 18:16

مالک باشگاه نساجی: می‌توانیم به رتبه تک رقمی برسیم

مالک باشگاه نساجی گفت: هدف و تلاش ما در نیم‌فصل دوم باید فراتر باشد و می‌توانیم حتی به رتبه تک‌ رقمی برسیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در آخرین جلسه تمرینی آماده‌سازی تیم نساجی پیش از آغاز اردوی ترکیه، رضا حدادیان تغییرات و شرایط تیم را رو به جلو و امیدوارانه خواند و اظهار داشت: عزم و تلاش کلیه مجموعه باشگاه به‌گونه‌ای است که با استفاده از حداکثر ظرفیت‌ها، کمبودها و نواقص را مرتفع ساخته تا در ادامه فصل روند خوبی را سپری کنیم و نساجی را به جایگاه آبرومند و اصلی خود برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه در کنار همه پتانسیل‌ها و حمایت‌ها برای رسیدن به موفقیت، مولفه وحدت و همدلی مهم‌ترین رکن برای کامیابی یک تیم است، افزود: هدف و تلاش ما در نیم‌فصل دوم خیلی فراتر از رهایی از وضعیت فعلی جدولی باید باشد. می‌توانیم در پایان فصل حتی به رتبه تک‌ رقمی برسیم.

مالک باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه شاید خوش‌بین‌ترین هواداران هم فکر نمی‌کردند در چهارمین سال حضور مجدد در سطح اول فوتبال کشور، بتوانیم قهرمان جام حذفی شویم و تیم را در آسیا ببینیم، گفت: حمایت‌های بی‌دریغ هواداران پرشور، وحدت یکپارچه‌ای که در سراسر استان مازندران به‌وجود آمد و همچنین عزم و غیرت مثال‌زدنی اعضای تیم، باعث خلق آن حماسه بزرگ و ماندگار شد.

حدادیان با اشاره به اینکه اردوی ترکیه با توجه به شرایط مساعد و ایده‌آل کمپ تمرینی و وجود امکانات مدرن و حرفه‌ای برنامه‌ریزی شد، عنوان کرد: با تمام وجود و توان در این اردو حداکثر تلاش‌تان را به‌کار ببندید تا بتوانید انتظارات کادر فنی را برآورده ساخته و به سطح مطلوب برسید.

وی افزود: بدنه مدیریتی و اعضای باشگاه در پشت صحنه با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها برای آماده‌سازی لجستیکی تیم و مرتفع ساختن نیازها و خواسته‌ها به‌طور شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند تا کادر فنی و بازیکنان در بهترین و کیفی‌ترین شرایط، بالاترین عملکرد و راندمان خود را در نیم‌فصل دوم برای شادی دل هواداران و حفظ آبروی نساجی به منصه ظهور برسانند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641299

مهمترین اخبار ایران و جهان: