نیوز سیتی!
12 اسفند 1402 - 16:45

چمن مصنوعی از کجا بخریم؟

در ادامه با انواع چمن مصنوعی و کاربردهای بی‌نظیر آن و با یکی از بهترین مراکز فروش چمن مصنوعی در ایران و قیمت چمن مصنوعی آشنا می‌شویم..

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، نام چمن مصنوعی بارها به گوشمان خورده است و تصاویر چشم‌نواز آن را دیده‌ایم.اما آیا با کارکردهای متنوع این محصول زیبا آشنا هستیم؟ چون چمن مصنوعی در سال‌های اخیر انقلابی در صنعت دکوراسیون داخلی و خارجی و همچنین ورزشی ایجاد کرده است.

کارایی و مزایای این محصول، آن را به گزینه محبوب در بسیاری از حوزه‌ها تبدیل کرده است. در این مقاله، انواع چمن مصنوعی و کاربردهای بی‌نظیر آن را می‌شناسیم. همچنین ایده‌های خلاقانه‌ای برای طراحی فضاهای داخلی و خارجی با استفاده از چمن مصنوعی به شما ارائه می‌دهیم و با یکی از بهترین مراکز فروش چمن مصنوعی در ایران و قیمت چمن مصنوعی آشنا می‌شویم. پس همراهمان باشید.

چمن مصنوعی جیست؟

چمن مصنوعی از الیاف مصنوعی مانند پلی پروپیلن یا پلی اتیلن ساخته می‌شود. این محصول از چندین لایه مجزا تشکیل شده است که برای افزایش کاربری و شبیه‌سازی هرچه بیشتر به چمن طبیعی به آن اضافه شده‌اند.

چمن مصنوعی به‌عنوان یکی از کفپوش‌های محبوب در فضای باز، باید برای مقابله در برابر بارندگی زهکشی مناسب شود. ساختار این محصول شامل چندین لایه کف، الیاف چمنی و زهکشی است که در نصب آن نیز لحاظ می‌شوند.

ساختار چمن مصنوعی و جنس لایه‌های آن از مواد غیر سمی و سازگار با محیط زیست ساخته شده است. این امر سبب می‌شود که هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نشود. لایه‌های چمن مصنوعی و ترکیبات آن به محیط زیست راه پیدا نکرده و در اثر تابش نور خورشید نیز بخارهای سمی تولید نمی‌کنند. درباره چمن مصنوعی، گاه باورهایی نادرست مانند داغ شدن بیش‌ازحد الیاف و آسیب‌های زیست محیطی مطرح می‌شود که اساس علمی ندارند.

بزرگترین مرکز خرید چمن مصنوعی

خانه چمن، به‌عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های بازرگانی، از سال ۱۳۹۶ در زمینه واردات و پخش چمن مصنوعی فعالیت می‌کند. این شرکت خوش‌نام با ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات باکیفیت و خدمات تخصصی، به شما در انتخاب و خرید چمن مصنوعی متناسب با نیازهایتان کمک می‌کند. خانه چمن تنها به‌دنبال فروش چمن مصنوعی نیست. تیم حرفه‌ای این شرکت به آگاهی مشتری قبل از خرید اهمیت زیادی می‌دهد و با ارائه اطلاعات دقیق و مشاوره تخصصی به افراد کمک می‌کند تا با آگاهی کامل خریدی راحت و مطمئن داشته باشند.

انواع چمن مصنوعی

این چمن را می‌توانید از لحاظ جنس و کاربرد در دسته‌های گوناگون زیر قرار دهید:

چمن نایلونی

چمن مصنوعی نایلونی یکی از محبوب‌ترین مدل‌های این چمن است که به دلیل مقاومت بالا در برابر دمای زیاد، ثبات رنگ و حفظ شکل اولیه، به‌عنوان گزینه‌ای ایده‌آل برای حیاط خلوت و محوطه‌سازی شناخته می‌شود.

چمن پلی اتیلن

چمن مصنوعی پلی اتیلن به دلیل نرمی و لطافت، ظاهر طبیعی و رنگ‌های سبز روشن و پرتراکم، به محبوب‌ترین انتخاب برای محوطه‌سازی و زمین‌های ورزشی تبدیل شده است.

چمن پلی پروپیلن

این نوع چمن با مزایایی مانند قیمت مناسب، انعطاف‌پذیری بالا، دوام طولانی و نقطه ذوب پایین، انتخابی ایده‌آل برای فضاهای مختلف است. از آن می‌توانید در هر مکانی به جز مناطق گرمسیری استفاده کنید.

چمن مصنوعی رولی

چمن مصنوعی رولی در رنگ‌ها و تراکم‌های مختلف تولید می‌شود و برای مکان‌های مختلف مانند زمین‌های ورزشی، حیاط ویلا و… کاربرد دارد.

چمن مصنوعی نواری

علاوه‌بر زمین‌های ورزشی، از چمن مصنوعی نواری برای زیبایی و پر کردن فضای بین سنگ‌ها و موزاییک‌ها در بالکن‌ها و حیاط نیز استفاده می‌کنند.

چمن مصنوعی تایلی

چمن مصنوعی تایلی به دلیل اندازه کوچک به‌راحتی قابل حمل است. این نوع چمن برای بالکن، تراس، حیوانات خانگی و اتاق کودک مناسب است.

چمن مصنوعی ورزشی

چمن مصنوعی ورزشی نوعی از چمن مصنوعی است که با استفاده از الیاف مصنوعی با ضخامت‌های مختلف تولید می‌شود. این تنوع در ضخامت، کاربردهای مختلفی را برای این نوع چمن مصنوعی به ارمغان می‌آورد. چمن مصنوعی ورزشی به‌عنوان جایگزینی ایده‌آل برای چمن طبیعی، در ساخت زمین‌های ورزشی مختلف از جمله فوتبال، گلف، بیسبال، تنیس، و غیره کاربرد دارد.

دیگر ویژگی این چمن عدم سایش آن است. این ویژگی، چمن مصنوعی را به گزینه‌ای امن برای بازیکنان تبدیل می‌کند. برخلاف چمن طبیعی که سفت و خشن است، چمن مصنوعی نرم و لطیف است و در اثر زمین خوردن، صدمه‌ای به سر، ران‌ها و پاهای بازیکنان وارد نمی‌کند.

چمن مصنوعی تزئینی

چشم‌نوازی و راحتی، دو ویژگی برجسته این مدل چمن هستند. چمن‌های تزئینی که این روزها محبوبیت بسیاری یافته‌اند، می‌توانند به‌عنوان یک متریال مقرون‌به‌صرفه، زیبایی و آسایش را به محوطه‌ی شما هدیه دهند. این مدل از چمن مصنوعی کاربردهای فراوانی در محیط‌های مختلفی مثل ویلاها، باغ‌ها، محیط‌های تفریحی برای حیواناتی مانند سگ و گربه، رستوران‌ها و دور استخر، کافه‌ها و محیط‌های بازی کودکان دارد.

با نصب این نوع چمن‌ها، خیالتان از بابت امنیت آسوده خواهد بود. این چمن‌ها از نظر مقاومت تقریباً هم‌تراز با انواع طبیعی هستند و در برابر پارگی و سایش به‌خوبی از خود مقاومت نشان می‌دهند. چمن‌های مصنوعی رنگی یکی از زیرمجموعه‌های محبوب این نوع چمن‌ها هستند که تنوع رنگی بی‌نظیری را به شما ارائه می‌دهند.

چمن مصنوعی از کجا بخریم؟

قیمت چمن مصنوعی

خانه چمن با ارائه قیمت‌های رقابتی برای چمن مصنوعی، به شما اطمینان می‌دهد که بهترین محصول را با مناسب‌ترین قیمت دریافت خواهید کرد. قیمت‌ها به‌طور مداوم با توجه به شرایط ارزی و ریالی بازار تنظیم می‌شوند تا همواره منصفانه و به نفع مشتریان باشند. قیمت چمن مصنوعی با توجه به نوع و کاربردهای آن‌ها متفاوت هستند. برای اطلاع از قیمت‌ها توصیه می‌کنیم که از وب‌سایت خانه چمن دیدن فرمائید.

کاربرد چمن مصنوعی

استفاده در منزل: با استفاده از این چمن مصنوعی در خانه، به محیط زندگی خود طراوت و زیبایی ببخشید. استفاده از این چمن‌ها در قسمت بالکن بسیار رایج است و فضایی دلنشین برای استراحت و آرامش شما ایجاد می‌کند.

استفاده در زمین‌های ورزشی: همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، چمن‌های مصنوعی گزینه‌ای عالی برای زمین‌های ورزشی هستند. اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت هستید، زمین‌های چمن مصنوعی را امتحان کنید.

استفاده برای ساخت روف گاردن: با استفاده از چمن مصنوعی روف گاردن، باغی زیبا در پشت بام خود بسازید و از آن برای قرار ملاقات، مهمانی، تفریح و حتی ورزش‌های کوچک لذت ببرید.

استفاده برای ساخت محیط‌های فانتزی: چمن مصنوعی رنگی، ابزاری ایده‌آل برای خلق محیط‌های فانتزی و شاد، به‌ویژه برای کودکان، ساخت فیلم و صحنه‌پردازی است. با استفاده از این نوع چمن، می‌توانید فضایی سرشار از رنگ و شور و نشاط ایجاد کنید.

از دیگر کاربردهای این نوع چمن‌ها، استفاده در زیر درختان و بوته‌ها است. در این بخش‌ها که نور خورشید به‌طور کامل به زمین نمی‌رسد، چمن‌های طبیعی رشد نمی‌کنند و استفاده از چمن مصنوعی راه حلی ایده‌آل است.

سخن پایانی

ویژگی‌ها و مزایای خانه چمن در امر مشاوره و فروش محصولات متنوع بی‌نظیر است. کارشناسان مجرب شرکت با بررسی نیازها و شرایط، بهترین نوع چمن مصنوعی را به شما پیشنهاد می‌کنند. همچنین وب‌سایت و صفحات مجازی خانه چمن، منبعی غنی از اطلاعات درباره انواع چمن مصنوعی، کاربردها و مزایای آن‌ها است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1681211

مهمترین اخبار ایران و جهان: