نیوز سیتی!
23 دی 1402 - 23:33

ایران پاسخ دشمن را در زمان و مکان مناسب خواهد داد

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد زارع حادثه تروریستی کرمان، نشان دهنده ترس دشمن از پیشرفت جبهه مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس هرمزگان از بندرعباس حجت السلام والمسلمین جواد زارع در مراسم حضرت زهرا (س) در مسجد امام حسین(ع) در خصوص حادثه تروریستی کرمان گفت: در روزهای گذشته شاهد، پیروزی های صورت گرفته در جبهه مقاومت بوده ایم و دشمن بدنبال تضعیف جبهه مقاومت است.

حتی به یاد دارم که در زمان شهادت حاج قاسم، مقام معظم رهبری اعلام کردند که این رفتار آمریکا پاسخ به پیروزی‌های جبهه مقاومت بوده است و فرمودند که شهید قاسم سلیمانی از شخص قاسم سلیمانی برای شما خطرناک تر است .

 

 


به گفته وی، دشمن از بمب گذاری در یک فضای خانوادگی چه هدفی دارد؟ این نشان می دهد که از پیروزی های صورت گرفته توسط جبهه مقاومت خشمگین است. هرکسی که به مزار حاج قاسم می‌رود و با راه و رسم او آشنا می شود با هر عقیده و افکاری زندگی اش متحول می‌شود؛ تاثیر شهید قاسم سلیمانی بر روی مردم آن قدر زیاد است که قابل قیاس با اثرگذاری رسانه ها، کتاب ها، فیلم ها و سریال های تلوزیونی نیست.

حجت الاسلام زارعی تأکید کرد: این شهید بزرگوار نمادِ علمدار مقاومت و مبارزه با استکبار است چه طور می شود که یک شخص کم‌حجاب با عقایدی متفاوت بالای قبر او گریه می‌کند؟ حاج قاسم سلیمانی محل اتفاق تمام سلیقه ها و رنگ هاست
این برای دشمن دلهره آور است دشمن تمام تلاش خود را کرد که نسل جوان دهه هفتاد و هشتاد انقلاب اسلامی که با فضای انقلاب و جبهه و دفاع مقدس آشنایی ندارند از ارزش های اسلام و انقلاب فاصله بگیرند اما با تمام بودجه های میلیاردی و نقشه های شوم به جایی نرسیدند و از این امر خشمگین هستند. 

زارع افزود: در این اتفاق باید مراقب رسانه های دشمن باشیم؛ در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در زمین دشمن بازی نکنیم و از انتشار اخبار کذب و ایجاد تنش خودداری کنیم.

پایان پیام/

 

 

حجت الاسلام والمسلمین زارع در انتها عنوان کرد: سردار قاآنی در یکی از مراسمات شهید سید رضی اظهار داشتند که آنها به دنبال این هستند که پای ما را در این جنگ باز کنند اما کور خوانده اند ما دم به این تله نخواهیم داد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1636655

مهمترین اخبار ایران و جهان: