نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 12:19

120 کیلومتر از راه‌های استان مرکزی برفروبی شد

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از برفروبی 120 کیلومتر باند از جاده‌های استان خبر داد.

 میثم سیفوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره احتمال بارش برف در برخی محورهای استان اظهار کرد: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته و هشدارهای اعلام شده در خصوص بارش برف در محورهای استان به خصوص مناطق سردسیر و  گردنه‌ها، نیروهای راهداری به حالت آماده باش درآمدند.

وی افزود: طبق پیش بینی‌های انجام شده از شب گذشته نیز شاهد این رخداد بودیم و برخی محورهای استان سفیدپوش شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی ادامه داد: محورهای نقره کمر تفرش، خنداب-ملایر(گردنه محمدآباد) و شازند محدوده زالیان از شب گذشته با بارش برف روبرو بوده است.

سیفوری بیان کرد: در مجموع 120 کیلومتر از این محورها توسط 8 دستگاه ماشین آلات و با 13 نیروی انسانی برفروبی شد.

وی با بیان اینکه 85 تن نمک پاشی نیز به منظور جلوگیری از یخ زدگی معابر توسط نیروهای راهداری انجام شده است، یادآور شد: در حال حاضر همه محورها باز است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی  بیان کرد: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین های نظارت تصویری و همچنین سامانه های هوشمند جاده‌ای در حال حاضر همچنان در گردنه های نقره کمر تفرش، هندودر و خنداب ملایر شاهد بارش برف هستیم.

پایان پیام 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579799

مهمترین اخبار ایران و جهان: