نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 20:08

رئیس شورا:آبگرفتگی‌ها در اهواز نسبت به گذشته بهبود نیافت؛نارضایتی مردم ادامه دارد

رئیس شورای شهر اهواز در خصوص آبگرفتگی اهواز گفت متاسفانه به نظر می‌رسد در بارندگی اخیر، بهبودی که در خصوص آبگرفتگی‌ها توقع داشتیم به هیچ وجه اتفاق نیفتاد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید محمدعلی پورموسوی رئیس شورای شهر اهواز در خصوص آبگرفتگی اهواز در جمع خبرنگارانگفت  متاسفانه به نظر می‌رسد در بارندگی اخیر، بهبودی که در خصوص آبگرفتگی‌ها توقع داشتیم به هیچ وجه اتفاق نیفتاد و من هم مانند شهروندان این دلزدگی و ناراحتی را دارم و پیگیر هستیم که این قضیه روشن شود تا اگر بودجه، تجهیزات یا کاری نیاز است، به سرعت انجام شود.

رئیس شورای شهر اهواز تصریح کرد: مردم از این وضعیت نارضایتی دارند و کسی نمی‌تواند بگوید چرا این نارضایتی وجود دارد. آبگرفتگی وسیعی در بسیاری از مناطق اهواز رخ داد و مطالبه مردم، رفع این معضل است. بحث ما این نیست که معجزه کنیم اما حداقل باید به سمتی برویم که سال به سال شرایط بهتر شود.

این اظهارات در حالی است که علی شمس معاون خدمات شهری شهرداری اهواز مدعی است به واسطه اجرای برخی اقدامات علاج بخش و همچنین پروژه های عمرانی شهری، حجم و گستردگی آبگرفتگی ها نسبت به گذشته کمتر بود.

به گزارش فارس، با شروع فعالیت سامانه بارشی در اهواز خیابان‌های این شهر دچار آبگرفتگی شدید شد و خانه های مردم در برخی مناطق به زیر آب رفت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1580411

مهمترین اخبار ایران و جهان: