نیوز سیتی!
30 آذر 1402 - 16:21

نهالستان‌های دانش آموزی در چناران راه اندازی می شود

در راستای مشارکت جمعی و نقش آفرینی هرچه بیشتر گروه های امیدبخش اجتماعی و اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، نهالستان‌های دانش آموزی در چناران راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، در اجرای تفاهم نامه همکاری بین ادارات کل منابع طبیعی و آموزش و پرورش خراسان رضوی و با همکاری مشترک مدیریت آموزش و پرورش و اداره منابع طبیعی چناران نهالستان های دانش آموزی در دو هنرستان کشاورزی پسرانه شهید مافی و دخترانه نجمه راه اندازی خواهد شد.

حمیدرضا شرفخانی رییس اداره منابع طبیعی چناران در این زمینه اظهار کرد: برای تحقق یکی از شعارهای ابلاغی در قالب طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت با عنوان هر مدرسه یک نهالستان و با استقبال و همکاری مدیریت، کارشناسان و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش بخشی از فضای گلخانه ای و همچنین رو باز در اختیار هنرستان های کشاورزی شهید مافی و نجمه به تولید نهال اختصاص خواهد یافت.

وی در همین رابطه افزود: رفع نقایص و کمک به تقویت تجهیزات گلخانه های این مدارس نیز در حد مقدور در دستور کار است.

شرفخانی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود چهارهزار اصله نهال در بخش گلخانه ای و رو باز این مدارس توسط دانش آموزان و معلمان تولید و در مراحل آتی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در چناران مورد استفاده قرار گیرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611799

مهمترین اخبار ایران و جهان: