نیوز سیتی!
20 آبان 1402 - 19:57

آغاز عملیات و کنگ‌زنی ۳ مدرسه ۶ کلاسه در زنجان

کنگ‌زنی و عملیات اجرایی ۳ مدرسه ۶ کلاسه در مناطق مختلف استان زنجان آغاز شد.

به گزارش خبرگزازی فارس از زنجان، بعد از ظهر امروز آیین کلنگ‌زنی و احداث آموزشگاه ۶ کلاسه خیری روستا «شریف آباد» شهرستان ابهر، مدرسه ۶ کلاسه در روستای «شویر» شهرستان خرم‌دره و آیین کلنگ‌زنی مدرسه ۶ کلاسه ویر شهرستان سلطانیه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد‌.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیین کلنگ‌زنی آموزشگاه شش کلاسه خیری روستای شریف‌آباد شهرستان ابهر اظهار داشت: شهرستان ابهر منطقه‌ای است که در کیفیت آموزشی و میزان خروجی امتحانات نهایی در جایگاه نخست استان قرار دارد.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های همانند این پروژه می‌تواند بخشی از مشکلات موجود در شهرستان را برطرف کند، گفت: این پروژه ششمین پروژه‌ای است که در دولت سیزدهم کلنگ‌زنی می‌شود که هم خیرین و هم دولت در این زمینه به ما کمک کرده‌اند و برخی از پروژه‌ها را به سرانجام رسیده که هم اکنون در حال بهره برداری است.

وی از تکمیل پروژه‌های باقی مانده در زمانبندی مشخص شده در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: خداوند را شاکریم که اتفاقات خوبی در مسیر آموزش و پرورش در حال رخ دادن است.

 اسماعیلی افزود: در آزمون نهایی سال گذشته به همت همکاران در مدارس مناطق ۱۴ گانه استان، استان زنجان از جایگاه ۲۱ کشوری به جایگاه دهم صعود کرد که با توجه به این آمار در منطقه شمال غرب کشور، استان در بین تمام استان‌ها جایگاه بالایی را به خود اختصاص داده است.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1568511

مهمترین اخبار ایران و جهان: