نیوز سیتی!
27 آذر 1402 - 08:51

کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل گفت: با تلاش عوامل راهداری و پلیس‌راه با وجود بارش برف در همه محورهای مواصلاتی، اما مسیرها باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وحید علیپور، رئیس پلیس‌راه استان اردبیل صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: به دنبال آغاز بارش برف از بامداد امروز در تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل، اکیپ راهداری نمک پاشی سطح جاده‌ها دا آغاز کرده و پلیس‌ نیز در این محور‌ها مستقر شده است.

وی افزود: با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه، در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل عنوان کرد: فعلا نیازی به استفاده از زنجیرچرخ در محور‌های مواصلاتی نیست؛ اما پلیس راه خودروهای عبوری را نسبت همراه داشتن زنجیر چوخ کنترل کرده و از تردد خودروهایی که زنجیرچرخ ندارند ممانعت می‌کند.

وی از عموم هموطنانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل را دارند خواست، تا آرامش اوضاع جوی از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

به گفته علیپور در صورت الزامی بودن سفر، هموطنان حتما موارد ایمنی هم‌چون کنترل سیستم گرمایشی خودرو، همراه داشتن آذوقه و لباس گرم، همراه داشتن زنجیر چرخ، حرکت با سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1607755

مهمترین اخبار ایران و جهان: