نیوز سیتی!
06 آذر 1402 - 15:36

بزرگداشت مقام بسیج، تقویت آرمان‌هایی است که جهان امروز به آن احتیاج دارد

استاندار خراسان رضوی در پیامی به مناسبت هفته بسیج نوشت: بزرگداشت مقام بسیج و بسیجی تقدیر و تقویت آرمان‌هایی است که جهان امروز ما به آن احتیاج دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، یعقوبعلی نظری در پیامی به مناسبت هفته بسیج با تجلیل از مقام بسیج به مولفه‌های فرهنگ بسیجی اشاره کرد. متن این پیام را در ادامه می‌خوانید:

فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت و شجاعت و غیرت و استقلال و آزادگی و اسیر خواست‌های حقیر، نشدن است.

 بسیجی افسر آزاده اردوی ایمان است و بسیج صدای صلابت ایران. بسیج ابر رحمت خدا است که مظهر اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

 بسیج،  تداوم خون سیدالشهدا علیه‌السلام و رهرویی حضرت زهرا سلام الله علیها است که شهادت در راه خدا را به فرزندان معصوم خویش آموخت. بانوی دو عالم که الگوی فداکاری و ایثار در دنیا و آخرت برای تمامی زنان جهان است.

 اینک به عنوان یک بسیجی در ایام منتسب به شهادت ام ابیها و هفته بسیج، بار دیگر بر استواری و ایستادگی در راه نظام و انقلاب اسلامی با امام راحل«ره» و مقام معظم رهبری، تجدید عهد و پیمان می‌کنیم که تا آخرین نفس و آخرین قطره خون خویش را در راه پاسداری از ارزش‌های اسلامی نثار کنیم.

 بزرگداشت مقام بسیج و بسیجی تقدیر و تقویت آرمان‌هایی است که جهان امروز ما به آن احتیاج دارد. آرمان‌هایی که غزه شریف نیز فصل مشترکش با آن، استقامت در برابر رژیم صهیونیستی است و در برابر جنایتکاری‌های این رژیم عزتمندانه ایستادگی می‌کند.

 بسیج، امروز پرچمدار آزادی و عدالت و انسانیت است که با پایداری خویش،سران استکبار را نگران کرده است.

 اینجانب ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامی‌داشت هفته بسیج برای همه عزیزان بسیجی، سلامت، توفیق و نصرت الهی آرزومندم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1586355

مهمترین اخبار ایران و جهان: