نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 20:34

سپاهان ۲ - تراکتور صفر / شروع پر تنش و جذاب جدال در نقش‌جهان

اصفهان- جدال دو تیم تراکتورسازی و سپاهان عصر امروز در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جدال دو تیم سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته اول مسابقات لیگ برتر از دقایقی پیش در ورزشگاه نقش جهان با سوت پیام حیدری آغاز شد.

ترکیب دو تیم برای این مسابقه به شرح زیر است:

سپاهان اصفهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمد قربانی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری، رضا اسدی و شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

تراکتورسازی تبریز: حسین پورحمیدی، عارف آغاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد آقاجان پور، محمد نادری، صفا هادی، ریکاردو آلوز، گوستا واگنین، محمد قنبری، آلوارو خیمنز و امیر حسین حسین‌زاده

سرمربی: پارکر خمز

سپاهان اصفهان ۱ - تراکتورسازی ۰

ساعت ۱۹:۲۵ (۲۰ دقیقه اول بازی)

بازی از همان دقایق ابتدایی پر تنش و جنگنده بود و برای دقایقی بازیکنان دو تیم روی زمین افتادند. یاران مورایس در تیم سپاهان از همان دقیقه اول بازی را در دست گرفتند و روی دروازه تراکتور چند ارسال ایجاد کردند.

در دقیقه ۷ بازی، پیام حیدری پشت محوطه جریمه سپاهان یک خطا به نفع قرمزپوشان تراکتور گرفت که فرصت خوبی برای ارسال و شوت زنی برای آنها ایجاد کرد. سانتر بازیکن تراکتور را مغانلو به بیرون زد و از کرنر حاصل شده نیز قرمزپوشان تراکتور استفاده خاصی نکردند.

در دقیقه ۱۲ روی فرار بازیکنان سپاهان، فرشاد احمدزاده از کناره راست پاسی برای شهریار مغانلو ارسال کرد که وی روی این پاس گل اول بازی را به ثمر رساند.

در ادامه این مسابقه توپ در میانه بازی بود و دو تیم سعی در بازی سازی از میانه میدان داشتند. سپاهانی در این بین به خوبی توانستند موقعیت‌هایی را در قلب خط دفاع تراکتور ایجاد کنند که منجر به نتیجه خاصی نشد.

در دقیقه ۲۳ مسابقه اسدی فرصت باز کردن دروازه تیم سابقش را داشت که این توپ گل نشد.

سپاهان اصفهان ۲ تراکتور سازی تبریز ۰

در دقیقه ۲۴ مسابقه روی ارسال رضا شکاری، اسدی از فرصت پیش آمده استفاده کرد و دروازه تراکتورسازی را برای دومین بار باز کرد.

در دقیقه ۲۸ بازی تراکتورسازی که به دنبال جبران نتیجه بود فرصت بازکردن دروازه سپاهان را داشت که بازیکن شماره ۷ این تیم، دی مارو این توپ را به بیرون زد.

این خبر در حال تکمیل است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1436099

مهمترین اخبار ایران و جهان: