نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 11:09

نیروی انتظامی با بی حجابی در استان سمنان برابر قانون برخورد کند

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: نیروی انتظامی باید با افرادی که نسبت به ترویج بی حجابی و بی عفتی در جامعه مبادرت می‌ورزند، برخورد قانونی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در دیدار صبح یکشنبه خود با مسئولان فراجای سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه تذکر لسانی پلیس نسبت به حفظ حجاب در جامعه قابل ستایش است، ابراز کرد: اقدام اخیر فراجا در تذکر لسانی نسبت به حفظ حجاب در جامعه قابل ستایش است و اکثر افراد زمانیکه به آنها تذکر داده می‌شود با آگاهی از مواضع دشمن، نسبت به رعایت حفظ حجاب همکاری می‌کنند

وی با بیان اینکه حجاب یک واجب شرعی و ضرورت دینی است و نمی‌توان در برابر آن دچار وادادگی شد؛ افزود: نماز جمعه محل بصیرت افزایی و دشمن شناسی است و باید بدانیم که دشمنان به دنبال بیگانه کردن فرزندان و خانواده‌های ما با فرهنگ عاشورا و مکتب حسینی هستند که یکی از مصادیق این دشمنی هجمه فرهنگی به موضوع عفاف و حجاب است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: همانطور که دشمنان مبانی اسلام را مورد هدف خود قرار داده‌اند، ما نیز باید با استدلال و منطق جوانان را هوشیار کنیم.

مطیعی با اشاره به رفتار بسیار مؤدبانه و با انگیزه کارکنان انتظامی در اجرای طرح عفاف و حجاب، تاکید کرد: اقدام اخیر فراجا در تذکر لسانی نسبت به حفظ حجاب در جامعه قابل ستایش است و اکثر افراد زمانیکه به آنها تذکر داده می‌شود با آگاهی از مواضع دشمن، نسبت به رعایت حفظ حجاب همکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه از مداحان و ذاکران و مبلغان انتظار می‌رود در این ماه همه را به همکاری و حمایت از فراجا برای اجرایی شدن رکن اصلی دین یعنی حجاب و عفاف دعوت کنند، افزود: افرادی که سعی در ترویج بی حجابی و بی عفتی در جامعه دارند، می‌بایست با آنان برابر قانون و با قاطعیت برخورد شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1394499

مهمترین اخبار ایران و جهان: