نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 15:43

نمایش اقتدار ایران توسط ارتش/ آمریکا نتوانست هیچ غلطی کند

مهدیشهر- امام جمعه مهدیشهر با اشاره به نمایش اقتدار ناوگروه نیروی دریایی ارتش ایران در آب های دنیا گفت: آمریکا بازهم نتوانست هیچ غلطی در قبال این اقتدار بکند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر به میزبانی مصلای این شهرستان ضمن اشاره به اقتدار نیروی دریایی ارتش و طی مسیر ۶۵ هزار کیلومتری آب‌های آزاد دنیا، ابراز کرد: ارتش ما امروز ویژگی‌های بسیاری دارد که اراده راسخ و اعتقاد و ایمان در زمره آنها است.

وی با بیان اینکه ارتش ایران امروز با اعتماد به نفس دور دنیا را طی طریق می‌کند، افزود: دانش پیشرفته نظامی و مدیریت کارآمد در کنار صداقت، استقامت در برابر سختی‌ها از دیگر ویژگی‌های ارتش ایران اسلامی است که مصداق آیه ۶۰ سوره انفال شدند که می‌فرمایند هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با دشمنان آماده سازید.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه زمان طاغوت نیروی دریایی نیروی فراموش شده و تعطیل بود، ابراز کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی نیروی دریایی ارتش ما و سپاه افتخار آمیز شده است.

بارانی با بیان اینکه پیام نیروی دریایی ارتش از پیمایش ۶۵ هزار کیلومتری آب‌های آزاد، پیام امنیت بود، ابراز کرد: حضور نیروی دریایی ما در مناطق دوردست اقیانوس‌ها، حضور امنیت ساز بود و ارتش ثابت کرد که دریا متعلق به همه است حال آنکه آمریکایی‌ها اعلام کرده‌اند که نمی‌گذاریم کشتی‌ها از آب‌ها عبور کنند اما ارتش ما نشان داد که اینها ادعای بیخود است.

وی با بیان اینکه ناوگروه ما توانست از آب‌های آزاد دنیا عبور کند و آمریکا هم نتوانست هیچ غلطی کند، بیان کرد: این یکی از برکات انقلاب اسلامی است.

امام جمعه مهدیشهر در ادامه به سالروز جنگ ۳۳ روزه لبنان اشاره کرد و گفت: این روز یوم المقاومه و یوم العزت نام گذاری شده است چرا که روز عزتمندی و مقاومت ملت مسلمان محسوب می‌شود.

بارانی با بیان اینکه اسرائیل غاصب اعتقاد دارد که پیشرفته‌ترین ارتش جهان را دارد، تاکید کرد: در یوم المقاومه شاهد بودیم که این ششمین ارتش مقتدر جهان، در همان هفته اول که به جنوب لبنان حمله کرد، شکست را پذیرفت و این در حالی است که اسرائیل در حمله به جنوب لبنان تنها نبود زیرا یکی از مقامات آمریکایی اعلام کرده بود که به زودی خاور میانه بدون حزب الله را تماشا خواهیم کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1436999

مهمترین اخبار ایران و جهان: