نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 22:55

درخشش دانش آموزان و معلمان استان سمنان در جشنواره نوجوان سالم

سمنان- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از درخشش ۱۲ دانش‌آموز و معلم در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان علی‌اکبر عرب‌خراسانی، از برگزاری اختتامیه دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم «یاریگران زندگی» به میزبانی استان فارس خبر داد و اظهار کرد: در این آئین که به صورت بر خط در کشور برگزار شد، از صاحبان آثار برگزیده تقدیر به عمل آمد.

وی با بیان اینکه در مجموع یک هزار و ۲۰۰ اثر به دبیرخانه استانی دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم ارسال شده بود، گفت: تعداد ۵۹ اثر به مرحله کشوری راه یافتند که از این تعداد استان سمنان حائز ۱۲ رتبه برتر کشوری شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: دانش‌آموزان «بردیا شمس‌آبادی» رتبه اول رشته نقاشی، «محمدطاها منصور سمایی» رتبه دوم فیلم کوتاه، «عاطفه نظری» رتبه سوم در رشته گرافیک را از آن خود کردند.

عرب‌خراسانی افزود: در بخش مقاله‌نویسی «یسنا ترحمی»، ایده‌پردازی «فاطمه رحیمیان»، پویانمایی «امیرمحمد حسنان»، بازی‌های رایانه‌ای «یکتا رزم‌پور» و در رشته عکاسی «یاسمین رضا کاظمی» شایسته تقدیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش همکاران خانم‌ها زینب عموزاده و مریم ملک در شته فیلم تدریس پیشگیری و زهرا صیادجو، سیدبهار نبوی و نجمه رنجبر در رشته منابع آموزشی و کمک آموزشی پیشگیری در کشور حائز رتبه شایسته تقدیر شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1396155

مهمترین اخبار ایران و جهان: