نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 09:13

سپاهان - استقلال؛ دوئل پرتغالی - لالیگایی/ رونمایی عیار واقعی نکو

حساس‌ترین دیدار هفته سوم رقابتهای لیگ برتر در شرایطی بین سپاهان و اصفهان برگزار می‌شود که دو تیم شرایط متفاوتی دارند و اگر آبی‌های تهران بتوانند امتیاز کسب کنند کار بزرگی انجام داده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین روز از هفته سوم بیست و سومین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر با شامگاه امروز چهارشنبه (اول شهریور) پیگیری خواهد شد که طی آن یکی از جذابترین بازیهای نیم فصل اول در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

سپاهان و استقلال که تیم های اول و سوم جدول رده بندی تا پایان هفته دوم هستند و هر دو ۶ امتیاز کسب کرده اند، در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که دو پیش فصل کاملا متفاوت را سپری کردند و هر چند الان شرایط مساوی دارند اما از نظر تعداد و کیفیت بازیکنان تفاوت محسوسی دارند.

زردپوشان اصفهانی که از آنها به عنوان پرهزینه ترین تیم لیگ بیست و سوم نام برده می شود پس از دو پیروزی برابر تراکتور و ذوب آهن امیدوارند در ورزشگاه خانگی استقلال را هم قربانی جاه طلبی خود کنند و به صدرنشینی شان در جدول ادامه دهند.

مورایس برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی اش نه در این بازی که در همه دیدارهای لیگ سرگیجه خواهد گرفت چرا که تفاوت زیادی بین بازیکنان این تیم وجود دارد و مجموعه ای از ستاره های فوتبال ایران پیراهن زرد تیم اصفهانی را برتن کرده اند.

در مقابل آنها استقلال با وجود همه تلاش هایی که جواد نکونام انجام داد و فشاری که روی مدیریت آورد نتوانست بازیکنان باکیفیتی را به مجموعه خود اضافه کند و ناچار است با داشته هایی که اکثرشان برای فصل قبل است برابر سپاهان به میدان برود.

با این حال آبی پوشان در دو هفته ابتدایی برابر صنعت نفت و ملوان به پیروزی رسیدند تا خود را در کنار پرسپولیس و سپاهان از مدعیان قهرمانی معرفی کنند. اما نکونام می داند که برای گرفتن امتیاز از سپاهان کار سختی در پیش دارد و اگر بتواند با یک امتیاز هم از اصفهان برگردد کار بزرگی کرده است.

برنامه دیدارهای روز دوم هفته سوم لیگ برتر:

چهارشنبه اول شهریور:

* هوادار تهران - آلومینیوم اراک - ساعت ۱۹
* ملوان بندرانزلی - فولاد خوزستان - ساعت ۱۹:۳۰
* سپاهان اصفهان - استقلال تهران - ساعت ۲۰
* صنعت نفت آبادان - پیکان تهران - ساعت ۲۱

منبع: مهر
شناسه خبر: 1463199

مهمترین اخبار ایران و جهان: