نیوز سیتی!
27 شهریور 1402 - 08:52

آبرسانی به 5 روستای شهرستان آرادان

یک چاه آب برای آبرسانی به روستاهای رستم‌آباد، یاتری‌سفلی، ده‌سلطان، حسین‌آباد و دولت‌آباد در شهرستان آرادان وارد مدار بهره‌برداری شد.

محمد طاهری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آرادان با اشاره به برگزاری آیین پروژه آبرسانی به روستای رستم‌آباد از توابع شهرستان آرادان، ضمن قدردانی از استاندار سمنان و دستگاه‌هایی که کمک کار این شرکت در افتتاح طرح آبرسانی به تعدادی از روستاهای آرادان بودند، اظهار کرد: چاه مزبور با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برای خدمت‌رسانی به روستاهای رستم‌آباد، یاتری‌سفلی، ده‌سلطان، حسین‌آباد و دولت‌آباد وارد مدار بهره‌برداری شد و مردم این روستاها از این نعمت الهی سیراب می‌شوند.

وی اظهار کرد: پروژه آبرسانی به روستای رستم‌آباد دومین پروژه‌ای بود که در هفته دولت توسط شرکت آب و فاضلاب افتتاح شد و مردم از خدمات‌رسانی آن بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: با توجه به کمبود بارش‌ها و تنش‌های پیش روی استان سمنان خوشبختانه فصل گرما که در روزهای پایانی آن به سر می‌بریم، را بدون تنش جدی و قطعی سپری کردیم که جز با همت و تلاش همکاران در شرکت آبفا میسر نبود.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501911

مهمترین اخبار ایران و جهان: