نیوز سیتی!
23 تیر 1402 - 11:31

پیشرفت 30 درصدی سرویس های بهداشتی سایت اربعین دهلران

استاندار ایلام گفت: سرویس های بهداشتی سایت اربعین در دهلران با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام صبح جمعه در سفر به دهلران و در جریان بازدید از سایت جدید اربعین در این شهرستان گفت: در سایت جدید اربعین سرویس‌های بهداشتی شامل ۲۰ چشمه، چهار حمام در سطح ۱۵۰ متر مربع نیز با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی افزود: مجوز آب و برق این سایت اخذ و اقدامات زیرساختی هم اکنون در حال انجام است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه، این سایت در ۳.۵ هکتار طراحی شده و تسطیح بستر در حال انجام است، گفت: محوطه‌سازی، نورپردازی، احداث نماز‌خانه و دفتر مدیریت از دیگر اقدامات در این سایت می باشد.

وی با حضور در جمع کارگران پتروشیمی دهلران ضمن شنیدن مطالبات و خواسته ها آنان در تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت پتروشیمی و نشست مدیران این مجموعه پیگیر رفع مشکلات کارگران شد.

بهرام نیا تاکید کرد: هدف و برنامه مسئولان کشوری مرتبط با این پروژه صنعتی مبنی بر ادامه فعالیت این طرح و تعطیلی و تعدیلی ها نیز به صورت مقطعی است و باید حقوق کارگران در این مرحله نیز پرداخت شود.

وی افزود: طبق قول عوامل دخیل در پتروشیمی هیچ نیرویی بیکار نخواهد شد و تلاش و پیگیری برای رفع مشکلات پروژه ادامه دارد و در این مدت نیز از همه توان و ظرفیت ها برای ادامه فعالیت پروژه استفاده شده است و به طور قطع پتروشیمی دهلران تعطیل نمی شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1357955

مهمترین اخبار ایران و جهان: