نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 23:01

انعقاد قرارداد 92 درصد پرونده‌های مسکن روستایی در گنبدکاووس

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس گفت: بیش از ۹۲ درصد از پرونده‌های مسکن روستایی در بانک‌ها منجر به انعقاد قرارداد شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مرتضی صابری امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سهمیه امسال گنبدکاووس در تشکیل پرونده‌های مسکن روستایی تعداد یک هزار و ۵۴۲ فقره بوده که تمامی آنها تشکیل شده و از این تعداد هزار و ۵۲۸ فقره به بانک‌ها معرفی و یک هزار و ۴۰۸ فقره آن منجر به انعقاد قرارداد شدند.

وی تصریح کرد: بیش از ۹۲ درصد از پرونده‌های معرفی شده به بانک‌ها منجر به انعقاد قرارداد شده و از این نظر گنبدکاووس رتبه نخست را در سطح استان دارد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در مرحله شروع عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی، بانک‌ها تاکنون ۷۷ درصد از تسهیلات اولیه را پرداخت کردند.

وی ادامه داد: در بخش انبوه‌سازی نیز دو پروژه ۴۲ واحدی در تقی‌آباد و ۷۰ واحد روستای حاجی‌قوشان در حال اجرا بوده که ۲۹ واحد آنها تا مرحله سقف رسیده و در این مرحله تحویل متقاضی می‌شود.

صابری گفت: با همکاری و مشارکت دستگاه‌های خدمات رسان پیش بینی می‌شود تا پایان امسال این دو پروژه انبوه‌سازی در گنبدکاووس به بهره‌برداری برسد.

وی درخصوص پروژه ۹۶ واحدی شهرستان خاطرنشان کرد: این پروژه یکی از بهترین پروژه اجرای نهضت ملی مسکن در استان بوده و تلاش داریم تا ۳۲ واحد مسکونی این پروژه تا هفته دولت به بهره برداری برسانیم.

پایان پیام/۸۳۰۲۱ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1311899

مهمترین اخبار ایران و جهان: