نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 23:15

بازدید معاون استاندار مازندران از نحوه خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در جاده هزار

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با حضور در محور ارتباطی هراز از نحوه استقرار و فعالیت واحدهای خدمات‌رسان نوروزی در این محور بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی امروز در بازدید از جاده هراز که فرماندار آمل و مدیران‌کل راهداری، گردشگری، هلال احمر و فرمانده پلیس راه استان نیز حضور داشتند، از محل استقرار واحدهای خدمات‌رسان در این محور ارتباطی بازدید و آمادگی آنها برای خدمات دهی به مسافران نوروزی مازندران را بررسی کرد.

وی در جمع مسؤولان دستگاه‌های خدماتی در محور هراز با اشاره به مهمان‌نوازی مردم مازندران گفت: مازندران در ایام نوروز امسال با تدارک گسترده امکانات، میزبان مسافران است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر اهمیت خدمات‌دهی مناسب به مسافران نوروزی، کارکنان واحدهای مستقر در محورهای ارتباطی این دیار را حاملان اندیشه و فرهنگ مردم خونگرم این سامان دانست و افزود: اجرای بسته‌های فرهنگی در محورهای مواصلاتی مازندران در طول ایام نوروز در دستور کار است.

وی گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲۰ میلیون مسافر از طریق سه محور ارتباطی هراز، سوادکوه و کندوان وارد مازندران شوند.

جانشین استاندار در ستاد سفرهای نوروزی مازندران همچنین در گفت‌وگو با مسؤولان واحدهای خدماتی و امدادی مستقر در محور هراز مشکلات آنان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1096699

مهمترین اخبار ایران و جهان: