نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 15:47

عبور و مرور از محور اردبیل-سرچم ممکن شد

اردبیل--مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: محور اردبیـل-سرچم با تلاش راهداران در کیلومتر ۵۵ محدوده بنیادآباد تکمیل و عبور و مرور از آن ممکن شد.

کلیم‌الله وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با تلاش راهداران سخت کوش دیار سبلان راه کنارگذر پل آسیب دیده محور اردبیل-سرچم در کیلومتر ۵۵ محدوده بنیاد آباد تکمیل و عبور و مرور از آن برقرار شد.

وی افزود: قطعه اول سازه‌های فلزی بر روی پل آسیب دیده جانمایی شده و دومین قطعه پل‌های خرپایی از استان قزوین حمل شده و در حال انتقال به استان اردبیل است که با تلاش شبانه روزی راهداران بر روی پل آسیب دیده بنیاد آباد مونتاژ و نصب خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: در چند روز گذشته بارش شدید باران و وقوع سیلاب در بخش‌های مختلف استان اردبیل خسارت‌هایی را ببار آورد که تخریب پل جاده اردبیل - سرچم از جمله این آسیب‌ها بود.

وثوقی ادامه داد: از همشهریان تقاضا داریم قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ و یا با شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1235755

مهمترین اخبار ایران و جهان: