نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 18:56

برترین های مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی پسران در بندرعباس اعلام شد

نتایج هفتمین دوره مسابقات کشوری همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی در بخش پسران روز چهارشنبه در سالن اجتماعات شهرک گاز بندرعباس اعلام و گروه دارالقرآن امام علی (ع) استان قم رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نتایج هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی در بخش  پسران امروز چهارشنبه ۱۱بهمن ماه در سالن اجتماعات شهرک ملی گاز بندرعباس برگزار شد.

میکائیل باقری مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی بخش پسران گفت: روند مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی یک فرایند است که از مرحله مناطق با حضور ۸۰۰دارالقرآن  و بیش از ۱۰۰۰ گروه در مرحله استانی و شهرستانی آغاز می شود. 

 

 

وی افزود: پس از آن گروه های برتر از هر استان یک گروه دختر و پسر که در مجموع ۶۴ گروه، به مرحله مقدماتی کشوری را می یابند که در مجموع ۳۲ گروه دختر و پسر ۱۶ گروه دختر و ۱۷گروه  پسر در مرحله نهایی دست یافتند که در بندرعباس با هم رقابت کردند.پ

 

 مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: نتایج هفتمین دوره پسران گروه دارالقرآن امام علی (ع) استان قم رتبه برتر و مازندران رتبه دو را به خود اختصاص داد و رتبه سوم مشترک بین خوزستان و سمنان تقسیم شد. 

نتایج هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی در بخش دختران، استان خراسان رضوی رتبه برتر را کسب کرد.

 

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656160

مهمترین اخبار ایران و جهان: