نیوز سیتی!
22 دی 1402 - 12:39

توزیع ۱۲۴ هزار بسته معیشتی در پایتخت

رزمایش بزرگ کرامت علوی با توزیع ۱۲۴ هزار بسته معیشتی، ۱۰۲۴ سری جهیزیه و ۲۴ هزار لوازم التحریر به همت سپاه تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، رزمایش بزرگ کرامت علوی با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و جمعی از مسؤولان و فرماندهان نواحی با توزیع ۱۲۴ هزار بسته معیشتی، ۱۰۲۴ سری جهیزیه و ۲۴ هزار لوازم التحریر صبح امروز در پل شهید صدر برگزار شد.

سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) در این رزمایش ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ۲۴ هزار شهید پایتخت و شهدای حادثه تروریسی کرمان، اظهار کرد: کنگره ملی از ابتدای سال ۱۴۰۰ آغاز به کار کرده و در قالب ۲۴ کمیته و برگزاری اجلاسیه ۱۰ روزه و هم عهدی با ۵۶۰۰ شهید دانش آموزان در مدارس تهران و دیدار با خانواده شهدای ساکن پایتخت ادامه پیدا کرده است.
 

 

وی گفت: در کنار بسیاری از فعالیت های نشر و تالیف کتاب، امروز شاهد برگزاری فعالیت جانبی کنگره ۲۴ هزار شهید هستیم و زمایش بزرگ کرامت علوی با توزیع ۱۲۴ هزار بسته معیشتی و یک هزار و ۲۴ سری جهیزیه و ۲۴ هزار بسته لوازم التحریر را برگزار کردیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) ضمن اشاره به اینکه امروز شاهد ستونی از بسته ها به طول ۱۷ کیلومتر که مردم آنها را تهیه کرده اند، هستیم گفت: از امروز همه این اقلام در محله های تهران بین خانواده های عزتمند و آبرومند پخش خواهد شد.

سردار حسن زاده در پایان افزود: امروز در ایامی که مردم به فکر مردم نیازمندان هستند ما شاهد نزول رحمت الهی هستیم و خدا را به خاطر آن شاکریم.

 

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1634960

مهمترین اخبار ایران و جهان: