نیوز سیتی!
08 اسفند 1402 - 20:00

صنعتگران امید و مهرگان نور به لیگ برتر والیبال صعود کردند

تیم والیبال صنعتگران امید با شکست آکادمی قهرمانی گل‌گهر سیرجان در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک مردان، ضمن صعود به دیدار نهایی این رقابت‌ها، سهمیه لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۳ به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار سوم مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان کشور امروز (سه‌شنبه - هشتم اسفند) در خانه والیبال تهران برگزار شد.

در این دیدار تیم‎‌های آکادمی قهرمانی گل‌گهر سیرجان و صنعتگران امید که در دو دیدار قبلی، یک - یک شده بودند، به مصاف یکدیگر رفتند که تیم  صنعتگران با شکست 3 بر صفر حریف به دیدار نهایی راه یافت و حریف مهرگان نور شد.

تیم آکادمی قهرمانی گل‌گهر سیرجان در سه ست این مسابقه با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 17 و 25 بر 21 نتیجه را واگذار کرد تا حریف مس سونگون در دیدار رده‌بندی لیگ دسته یک مردان سال 1402 شود.

دیدار رده‌بندی و فینال لیگ دسته یک مردان روزهای دوشنبه و چهارشنبه 14 و 16 اسفند برگزار می‌شود و در صورت نیاز به بازی سوم، این دیدارها روز جمعه 18 اسفند ماه برگزار می‌شود و صنعتگران امید و مهرگان نور برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم‌های گل‌گهر سیرجان و مس سونگون نیز در دیدار رده‌بندی با هم روبرو می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1678860

مهمترین اخبار ایران و جهان: