نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 13:10

بوربور: سفرهای خارجی رئیس جمهور فصلی جدید از روابط ایران با کشورهای همسو است

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: سفرهای رئیس جمهور فصلی جدید از روابط ایران با کشورهای همسو است و این سفرها بسیار موفقیت آمیز است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، نهصد و بیست و یکمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه  با حضور دبیرکل و اعضای جمعیت به صورت حضوری و مجازی در دفتر جمعیت برگزار شد.

در ابتدای جلسه  حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با اشاره به سفرهای برون مرزی ریاست جمهوری و با توجه به محدودیت های برجامی، آن را بسیار موفقیت آمیز و امیدوار کننده دانست و گفت: جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ضمن تشکر از ریاست محترم جمهوری براین اعتقاد است این سفرها آغاز فصل جدیدی در روابط جمهوری اسلامی و سایر کشورهای همسو می‌باشد.

در ادامه دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر امیرآباد واقع در شرق مازندران و مطلع شدن ایشان از دپو و عدم ترخیص روغن از بندر و واردات آن به داخل کشور و رفع این معضل را بسیار مهم  دانست و اظهار داشت: ضرورت داشت قوه قضاییه بدون ملاحظه موضوع را ریشه یابی نماید.

وی افزود: سال گذشته در چندین جلسه جمعیت و کمیته اقتصادی این موضوع مطرح و خروجی آن نامه ای مکتوب بود که به حوزه های مرتبط ارسال شد که تاکنون با توجه به اعلام آن نتایجی دریافت نشده است.

بوربور در خصوص تاکید رهبری بر امید آفرینی و تبیین موضوعات برای مردم اعلام داشت: انتظار می رفت موضوع کشف ذخایر عظیم لیتیوم؛ تقویت موقعیت اقتصادی و ژئوپلیتیک ایران ،توسط رسانه ی ملی و مجموعه های مرتبط وزارت ارشاد اطلاع رسانی می شد, نه آنکه توسط معاندین نظیر روزنامه عبری معاریو زیر نظر رژیم جعلی اسراییل بیان شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1284716

مهمترین اخبار ایران و جهان: