نیوز سیتی!
10 بهمن 1401 - 13:02

ویژه برنامه‌های فرهنگی روایت‌گری انقلاب در کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: ویژه برنامه‌های فرهنگی گفتمان و روایت‌گری انقلاب همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر به همت کتابخانه‌های عمومی استان برگزار می‌شود.

حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص برنامه‌‌های فرهنگی این اداره‌کل، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی برای دهه فجر در سرتاسر کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: برگزاری محافل ادبی با موضوع شعر انقلاب، برگزاری نشست‌های روایت‌گری با موضوع روزها و سال‌های انقلاب، برگزاری نشست‌های کتابخوان با موضوع انقلاب در کتابخانه‌ها و مدارس، برگزاری مسابقات کتابخوانی، کلاس‌های قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان، نشست‌های شاهنامه‌خوانی با موضوعات انقلاب و حماسی، کلاس نقاشی، تهیه روزنامه‌دیواری، حضور کتابداران در مدارس در راستای اجرای برنامه فرهنگی، بازید دانش‌آموزان از کتابخانه‌ها از جمله برنامه‌های اجرایی دهه فجر هستند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از عضویت رایگان از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در کتابخانه‌های عمومی خبر داد و گفت: بخشودگی جرایم دیرکرد کتابخانه از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه را داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها در تمامی کتابخانه‌های استان چه روستایی و چه شهری به اجرا در می‌آید.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1007316

مهمترین اخبار ایران و جهان: