نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 08:06

اعلام آمادگی امت کرمانشاهی، برای نبرد با رژیم صهیونیستی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مرز خسروی به‌عنوان نزدیک‌ترین نقطه ترسیم‌شده در خاک ایران بر روی جاده قدس، روز جمعه 28 مردادماه مقصد جوانان انقلابی و عاشقان مبارزه با رژیم صهیونیست هست.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فارس ضمن تبریک پیروزی‌های اخیر جوانان فلسطینی و محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد:

با توجه به جنایاتی که در طی این هشتاد سال رژیم صهیونیستی انجام داده است و ملت فلسطین را به ستوه آورده‌اند آزادی‌خواهان فلسطین و آن‌هایی که به دنبال نابودی رژیم صهیونیستی می‌گردند تا سرزمین‌هایشان را از لوس این رژیم منحوس و پلید پاک کنند، دست به اقدام شجاعانه‌ای زدند که به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله): «این اقدام جوانان فلسطینی منجر به پیروزی خواهد شد». لذا این حرکت نیاز به یاری و کمک دارد.

ما جوانان کرمانشاهی هم به‌نوبه خود برای اعلام آمادگی جهت نابودی رژیم صهیونیستی، به‌صورت خودجوش و آتش به اختیار و فراتر از راهپیمایی‌های روتین شعارهای خیابانی تصمیم کُنش‌گرانه‌ای گرفتیم. با در جریان گرفتن‌ سایر استان‌ها از این حرکت با استقبال بسیار زیاد آن‌ها در جهت مشارکت در این تصمیم نیز روبرو شدیم.

رئیس‌ سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در کیفیت این تصمیم گرفته‌شده عنوان کرد: قرار بر این است که ما جوانان کرمانشاهی از میدان آزادگان کرمانشاه حرکت خودرویی داشته باشیم به سمت یادمان عملیات مرصاد و بعد از تجدید بیعت با شهدا و آرمان‌های والای این شهیدان در یادمان مرصاد، این حرکت را به سمت مرز خسروی با چراغ روشن و حمل پرچم ادامه بدهیم.

وی ضمن تأکید بر این نکته که این حضور صرفاً برای اعلام آمادگی برای نبرد و همچنین اعلام همبستگی با مردم مجاهد مصر و اردن و عراق که به‌نوعی این حرکت را شروع کردند، خاطرنشان کرد: جوانان انقلابی در شهرستان‌های در مسیر این حرکت و دیگر شهرستان‌های استان کرمانشاه برای شرکت در این حرکت خودجوش مردمی اعلام آمادگی کردند.

احمدی در خصوص زمان اجرای این برنامه تصریح کرد: ان‌شاءالله زمان شروع حرکت روز جمعه 28 مهرماه ساعت 8 صبح هست که عزیزان می‌توانند به‌صورت خانوادگی در این حرکت خودجوش و مردمی شرکت کنند.

یوسف احمدی رئیس سازمان تبلیغات استان کرمانشاه ابراز داشت: اجتماع بزرگی در نقطه‌ی صفر مرزی مرز خسروی به‌عنوان آخرین نقطه از خاک ایران بر روی جاده قدس صورت خواهد گرفت و پرچم‌های فلسطین و لبنان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پرچم‌های مزین به نام اباعبدالله‌الحسین(ع) آماده‌شده است که در این مسیر و در مرز خسروی به اهتزاز در خواهد آمد.

وی گفت: همچنین مسیر قدس که از کرمانشاه به مرز خسروی و قدس شریف ترسیم شده است به نمایش کشیده خواهد شد که ان‌شاءالله بتوانیم به‌اندازه وُسع خودمان در خیل عظیمی که اعلام آمادگی کرده‌اند برای نابودی رژیم صهیونیستی و برای دفاع از مردم غزه و فلسطین سهیم باشیم.


انتهای پیام/و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539360

مهمترین اخبار ایران و جهان: