نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 13:24

اجرای طرح امنیت محله محور سبب کاهش جرایم در کرمانشاه شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در کاهش جرایم، گفت: برخورد پلیس با مجرمان، سارقان، مالخران و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه و پشیمان کننده خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در همایش جامع امنیت محله محور کنگاور با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در کاهش جرایم، اظهار کرد: روند افزایشی سرقت در استان از ۱۳ درصد به ۲ درصد رسیده و حتما روند کاهشی این پدیده ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: طی پنج ماه اخیر ۳ هزار و ۵۰۰ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری شده‌اند و ۹۲ درصد جرایم فضای مجازی نیز کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: برخورد پلیس با مجرمان، سارقان، مالخران و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه و پشیمان کننده خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پلیس برای اجرای هرچه مطلوب‌تر طرح جامع امنیت محله محور به همراهی مردم، ریش‌سفیدان و معتمدان محلی نیاز مبرم دارد.

حاجیان اضافه کرد: مردم کنگاور از اصیل‌ترین و نجیب‌ترین مردم استان هستند پلیس وظیفه خود می‌داند خدمات گسترده‌ای را به آن‌ها ارایه دهد.

 

صادقی فرماندار کنگاور نیز، گفت: پلیس مقتدر توانسته با اقدامات خود اعتماد عمومی جامعه را نسبت به حاکمیت و دستگاه‌های امنیتی افزایش دهد.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی در راستای برخورد با قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر‌، معتادان متجاهر و سارقان در کنگاور صورت گرفته است.

فرماندار کنگاور تصریح کرد: طرح جامع امنیت محله محور بسیار راهگشا و زمینه‌های ارتقاء بیش از پیش امنیت را در کنگاور و استان کرمانشاه فراهم خواهد کرد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556460

مهمترین اخبار ایران و جهان: