نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 10:13

یادداشت| اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است

طوفان‌الاقصی برای همیشه هیمنه پوشالی صهیونیست و فرزندان شیطان را درهم شکست و بار دیگر ثابت کرد که به راستی «اسرائیل از خانه عنکبوت» سست‌تر است.

خبرگزاری فارس- رضا لکی، عضو هیأت تحریریه خبرگزاری فارس کرمانشاه؛ چند روزی است که از آغاز عملیات بزرگ طوفان الاقصی می‌گذرد، عملیاتی که حقیقتا تسکینی بود بر 75 سال درد و زور و جنایت.

طوفان الاقصی بار دیگر نشان داد که نیوجرسی‌ها، فلاخن‌ها،گنبد آهنین و دستگاه‌های عریض و طویل جاسوسی و دیوارهای امنیتی، غیره و... جبهه کفر و شیطان در برابر خدای مظلومان خار، ذلیل و شکست خورده است.

اگر به تاریخ رجوع کنیم به این حقیقت پی خواهیم برد که شاید به ظاهر در زمانی کوتاه ظالمان حاکم بوده‌اند؛ اما این نام مظلوم بوده که جاویدان مانده است.

چرا که ظالم پیرو شیطان و مظلوم مطیع امر خداست. این روزها باید حرکت بزرگ طوفان‌الاقصی درس عبرتی شود برای همه ی مستکبرین عالم تا بدانند برج و بارویی که برای خود ساخته‌اند در برابر امر و اراده خداوند خار و ذلیل است و از طرفی امیدی شود برای جوانانی که امیدشان را از دست داده‌اند.

 

*چرایی عملیات طوفان الاقصی؟:

علاوه بر ۷۵ سال جنایت و پلیدی علیه مردم بی‌گناه و مظلوم فلسطین و غصب کردن خانه و کاشانه‌شان و کشتارهای بی‌رحمانه زنان و کودکان ویرانی و نابودی زندگی آن‌ها دلیل دیگری نیز داشت که مزید بر علت این حرکت بزرگ شد من جمله آنکه در این روزها شاهد هتک حرمت‌ها و توهین‌های پیاپی در مسجد‌الاقصی توسط صهیونیست‌های مردم نما بودیم، شکنجه و اسیر کردن صاحبان اصلی این سرزمین در مخوف‌ترین، ترسناک‌ترین و زجرآورترین زندان‌ها که بعضا اسرایی هستند که دهه‌هاست در آن شرایط تاب آورده‌اند به امید روز آزادی عظیم.

از دلایل دیگر این حرکت عظیم این بود که دستگاه‌های اطلاعاتی مقاومت خبری برایشان روشن شده بود که در روزهای آینده رژیم صهیونیستی می‌خواهد با تمام توان غزه و مردم مظلوم آن‌را به خاک و خون بکشد و به ظاهر برای همیشه کار آن‌را یکسره کند، اما این‌بار مقاومت با محوریت حماس پیش دستی بزرگی کرد دشمنی که اطراف آن‌ها را با دیوارهای امنیتی مجهز به دوربین و حسگر و...که هم از زیر زمین و هم از آسمان آن غیرقابل نفوذ کشیده بود و از زمین و آسمان آن‌ها را رصد می‌کرد را، غافلگیر کرد و از زمین و آسمان و دریا به درون قلب آن‌ها نفوذ کرد و کرک و پرشان را به آتش بکشد و کاری کند کارستان.

طوفان‌الاقصی برای همیشه هیمنه پوشالی صهیونیست و فرزندان شیطان را درهم شکست و بار دیگر ثابت کرد که به راستی«اسرائیل از خانه عنکبوت» سست‌تر است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1552616

مهمترین اخبار ایران و جهان: