نیوز سیتی!
25 آبان 1402 - 11:39

خدمات اردوی درمانی گروه جهادی الکفیل در خراسان‌جنوبی مستمر باشد

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: برای تکرار برگزاری اردوی درمانی گروه جهادی الکفیل و ادامه خدمات‌رسانی به اقشار محروم استان هماهنگی‌های لازم صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی چهارشنبه شب و در جریان بازدید از اردوی درمانی گروه جهادی الکفیل اظهارداشت: اردوی چهار روزه گروه جهادی الکفیل برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: زمینه حضور این گروه جهادی که از تهران به خراسان جنوبی آمده اند، با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و دانشگاه علوم پزشکی فراهم شده است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: قبل از حضور این گروه جهادی، براساس برنامه ریزی های صورت گرفته،  ۲ هزار ۵۰۰ نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) غربالگری شده اند تا طی این چهار روز خدمات درمانی لازم را ارئه کنند.

قناعت با بیان اینکه این گروه جهادی به مدت ۴ روز از ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه در استان حضور دارندافزود: با توجه به سطح خدمات این گروه، هماهنگی های لازم صورت می گیرد تا با حضور دوباره این کادر درمانی، افراد بیشتری از مددجویان تحت حمایت و اقشار محروم از خدمات درمانی لازم بهره مند شوند.

استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: با توجه به هزینه های بالای مترتب بر خدمات دندانپزشکی، حضور این گروه ، کمک بسیار خوبی به نیازمندان استان است.

به گفته قناعت تعامل و هم افزایی بین دستگاه ها به ویژه کمیته امداد امام خمینی(ره) و دانشگاه علوم پزشکی، خدمات دهی این گروه را تسهیل کرده که جای تقدیر دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1573916

مهمترین اخبار ایران و جهان: