نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 12:36

لزوم شفافیت قیمت واحد‌های مسکن ملی به مردم

استاندار زنجان گفت: مردم حق دارند بدانند که چه میزان برای واحد خود در طرح نهضت ملی مسکن هزینه کرده‌اند بنابراین شفافیت قیمت واحد‌ها باید مورد توجه متولی امر باشد و برای مردم با ساده‌سازی گزارش داد شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن با اشاره به دو دور سفر رئیس جمهور به استان زنجان اظهار داشت: ۲ هزار واحدی که در سفر رییس جمهور به متقاضیان مسکن ملی تحویل داده می‌شود باید فرایند تحویل‌ها و تقسیط واگذاری‌ها به طور کامل و با تشریفات انجام شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور در دوره دوم با سفر وی در دور نخست متفاوت است، چرا که عملکرد مجموعه استان در مصوبات سفر نخست مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، ادامه داد: ما باید از فرصت باقیمانده تا سفر رئیس جمهور به استان استفاده کرده و تلاش کنیم اقدامات را به اتمام برسانیم.
 
وی با اشاره به جا‌به‌جایی کوی فلسطین گفت: بخشی از این موضوع که نهایی شده باید ظرف یک ماه آینده انجام شود.

افشارچی با بیان اینکه مسکن ملی یک پروژه ملی است و بین‌بخشی نیست و تنها راه و شهرسازی مسئول آن نیست، ادامه داد: باید شبانه‌روز ۶۸ هزار نفر صاحب مسکن خواهند شد و این یک گشایش برای مردم در حوزه مسکن است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در ارتباط با الحاق منطقه لیل‌آباد به محدوده شهری، جایگاه قانونی باید رعایت بشود و تعاملات بین بخشی باید حفظ شود، افزود: مردم حق دارند بدانند که چه میزان برای واحد خود در طرح نهضت ملی هزینه کرده‌اند بنابراین شفافیت قیمت واحد‌ها باید موردتوجه راه شهرسازی باشد و برای مردم با ساده‌سازی گزارش داد شود.

پایان پیام/73021

منبع: فارس
شناسه خبر: 1577416

مهمترین اخبار ایران و جهان: