نیوز سیتی!
20 آذر 1402 - 21:37

استان زنجان دو برنامه مهم را پیش روی دارد

استاندار زنجان با بیان اینکه در چند ماه آینده دو برنامه مهم را پیش رو داریم،‌ گفت: دور دوم سفر استانی رییس جمهور به استان زنجان انجام خواهد شد که بسیار مهم و مفید است و برکات بسیار زیادی به همراه خواهد داشت و انتظار همراهی مردم را در این سفر داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، محسن افشارچی در دیدار با نمایندگان اقشار مردمی شهرستان خرمدره اظهار داشت: حل‌وفصل برخی از موضوعات در دست و اختیار مدیران استانی نیست، ولی می‌توانند پیگیری لازم را در مورد آنها انجام دهند و نتیجه را به اطلاع مردم برسانند. 

استاندار زنجان گفت: مدیران و مسئولان استان باید همه تلاش خود را در راستای حل مشکلات مردم به کار بگیرند و گوش شنوایی برای صحبت‌های آنها داشته باشند. 

وی اضافه کرد: اگر کسی در موضوعی خاص مثلاً وام ازدواج مشکل دارد باید پیگیری لازم برای رفع آن صورت گیرد و مدیران موظف هستند مشکل مردم را پیگیری و حل کنند تا حال مردم بهتر شود. 

افشارچی افزود: وقتی مردم ببیند مسئولان پیگیر مشکلات آنها هستند لبخند رضایت بر لبان آنها می‌نشیند. 

استاندار زنجان در ادامه از فرماندار خرمدره خواست، مطالبات مطرح شده در جلسه را به‌صورت ویژه پیگیری کند تا در صورت امکان برای حل آنها اقدام شود. 

وی همچنین با بیان اینکه در چند ماه آینده ۲ برنامه مهم را پیشرو داریم،‌ افزود: دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به استان زنجان انجام خواهد شد که بسیار مهم و مفید است و برکات بسیار زیادی به همراه خواهد داشت و انتظار همراهی مردم را در این سفر داریم. 

افشارچی گفت: همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم که خیلی مهم است چون نماینده یک شهرستان در توسعه آن اهمیت زیادی دارد و عملکرد او در این زمینه بسیار حیاتی است. 

استاندار زنجان افزود: نرفتن به‌پای صندوق‌های رای هیچ تأثیر مثبتی در این زمینه ندارد بنابراین حتماً باید در انتخابات شرکت کرد و به کسی رای داد که منافع شهرستان، استان و کشور را هم‌زمان در نظر داشته باشد.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1601760

مهمترین اخبار ایران و جهان: