نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 15:23

22 بهمن امسال نمایش وحدت ملت ایران و روز ناکامی دشمنان است

امام جمعه شهرکرد گفت: فردا همه با هر نگاه و سلیقه‌ای از پیر و جوان و کوچک و بزرگ در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنیم و با وحدت خود همه توطئه‌ها را خنثی و بار دیگر دشمنان این نظام را ناکام می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد گفت: ۲۲ بهمن در آغاز با معجزه بزرگی شروع شد در حالی که یک روز پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، دولت ظالم شاهنشاهی حکومت نظامی اعلام کرد اما ملت با بصیرت ایران بی‌اعتنا به خیابان آمدند و پیروزی عظیمی را رقم زدند.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: ولایت این انقلاب به دست صاحب اصلی آن است و دوران انقلاب همواره دست غیبی و تایید الهی همراه مردمی بوده  است که بتوانند تحولی بی‌نظیر را رقم بزنند.

وی افزود: دشمن در تلاش است معنویات و اسلام را از انقلاب اسلامی بگیرد اما روحیه جهاد، ایثار و شهادت که نشات‌گرفته از اسلام است در مردم نهادینه شده است.

نکونام اظهار داشت: ابتدای انقلاب اسلامی جهاد سازندگی و امروز نیز گروه‌های جهادی در حال خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به مردم هستند و دشمن تلاش دارد با از بین بردن این روحیه مردم را در برابر نظام قرار دهد و ریشه انقلاب را نابود کند.

وی با اشاره به روز جمهوری اسلامی تصریح کرد: این روز در تاریخ ایران و بشر بی‌سابقه است چرا که مردم نشان دادند با رای به جمهوری اسلامی پایبند به این انقلاب و نظام هستند و هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهند دشمن انقلاب اسلامی را از ما بگیرد.

نکونام با اشاره به ضرورت حاکم شدن عدالت بر جامعه توضیح داد: گاهی اوقات برخی افراد عمل ناروایی انجام می‌دهند یا به فردی ظلم می‌کنند که ما نباید این حرکت را به اسلام نسبت دهیم بلکه این موارد از مردم نشات گرفته است.

امام جمعه شهرکرد گفت: دقیقا در روزهایی که دشمن در تلاش بود به مردم القا کند که همه چیز تمام شده است، عفو گسترده رهبری حرکتی بسیار زیبا و نشانه استحکام پایه‌های نظام بود و نشان داد این حرکات که توسط عده‌ای فریب‌خورده شکل می‌گیرد نمی‌تواند آسیبی به نظام وارد کند.

وی خاطرنشان کرد: فردا همه با هر نگاه و سلیقه‌ای از پیر و جوان و کوچک در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند و با وحدت خود همه توطئه‌ها را خنثی می‌کنند و بار دیگر دشمنان این نظام ناکام می‌مانند.

نکونام با اشاره به سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) افزود: این امام بزرگوار توانست در سخت‌ترین شرایط در زندان‌های هارون‌الرشید به تربیت نسل و انسان‌سازی بپردازد و امامت را به زیباترین شکل معنا کند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1031616

مهمترین اخبار ایران و جهان: