نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 14:43

هفته بهاری برای سرمایه گذارهای مشهدی/ طلا، سکه و دلار طی یک هفته گذشته چقدر سود داشتند؟

بازار طلا، سکه و دلار در مشهد طی هفته گذشته با سوددهی به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هفته دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برای سرمایه گذاران و دلالان مشهدی با حال و هوایی بهاری همراه بود. هرچند که بازارهای طلا، سکه و دلار از ابتدای دومین ماه از سال، سود قابل توجهی داشتند اما در دومین هفته اردیبهشت نیز بازدهی تمام بازارهای مورد بررسی، مثبت بود. فکر می کنید طی هفته دوم اردیبهشت از میان بازارهای طلا، سکه و دلار، کدام بازار، سود بیشتری داشت؟ ادامه این گزارش را بخوانید.

دلار/ افزایش حدود ۷۰۰ تومانی

روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه، دلار با قیمت ۵۳ هزار و ۲۸۳ تومان بسته شد. این اسکناس در هفته گذشته فراز و فرودهای قیمتی را تجربه کرد و حتی بیشتر از ۵۵ هزار تومان معامله شد. قیمت دلار در روز گذشته با قیمت ۵۳ هزار و ۸۳۶ تومان در بازار آزاد بسته شد. بازدهی دلار طی یک هفته گذشته مثبت بود و رشد قیمتی ۶۹۸ تومانی داشت.

طلا/ سود ۸۰ هزار تومانی در هر گرم

قیمت طلا در روز پنجشنبه، ۷ اردیبهشت، با رقم دو میلیون و ۷۵۴ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. بازدهی این بازار در دومین هفته اردیبهشت نزدیک به ۳ درصد مثبت بود. به این ترتیب ۷۹ هزار و ۶۰۰ تومان بر قیمت هر گرم طلا طی یک هفته اخیر افزوده شده است.

سکه/ افزایش یک و نیم میلیونی

این هفته، سکه امامی حدود یک میلیون و ۴۰۹هزار تومان افزایش قیمت داشت. قیمت سکه در روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت در محدوده ۳۲ میلیون و ۴۹۲ هزار تومان ثبت شد و قیمت این قطعه با ارزش در روز ۱۴ اردیبهشت با قیمت ۳۳ میلیون و ۹۰۱ هزار تومان معامله شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1192216

مهمترین اخبار ایران و جهان: