نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 21:42

سپاهان صفر - استقلال صفر / نکونام و همان رویکرد همیشگی!

اصفهان- مصاف حساس و نفس‌گیر تیم‌های سپاهان و استقلال در هفته سوم لیگ برتر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های سپاهان و استقلال از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه نقش‌جهان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار که با قضاوت کوپال ناظمی در حال برگزاری است برای هر دو تیم حساسیت‌های ویژه ای دارد.

سپاهان با هدایت مورایس با این ترکیب به میدان رفت: پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمدجواد حسین‌نژاد، محمد قربانی، رضا شکاری، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو

در آن سوی میدان استقلال با هدایت جواد نکونام با این ترکیب به میدان رفت: سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، ابولفضل جلالی، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، ارسلان مطهری، کوین یامگا

در ده دقیقه اول این مسابقه استقلال به سبک همه تیم‌های نکونام کار را با دفاع مطلق و استفاده از ضد حملات و فضای پشت مدافعان سپاهان شروع کرده است؛ در مقابل نیز سپاهان با کرنرها و ارسال‌های کنارین تلاش کرده تا این سد دفاع را باز کند.

در دقیقه پانزدهم بازی توپی برای کوین یامگا ارسال شد که زمینه ساز ایجاد یک ضد حمله برای استقلالی‌ها بود که نیازمند با خروج به موقع از محوطه جریمه این توپ را راهی اوت کرد.

در هفدهمین دقیقه مسابقه سپاهان یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه بدست آورد که رضا اسدی پشت این توپ ایستاد؛ او این توپ را مستقیم به سمت دروازه استقلال شلیک کرد که حسینی با جایگیری مناسب این توپ را گرفت.

در دقیقه ۲۰ بازی، پس از توقف مسابقه به علت لیزر انداختن روی صورت بازیکنان استقلال سپاهان روی یک کرنر فرصت باز کردن دروازه استقلال را داشت که مدافعان ایم تیم توپ را دور کردند.

بازی تا دقیقه ۳۰ در میانه میدان دنبال شد و دو تیم فرصت خاصی را روی دروازه یکدیگر ایجاد نکردند.

این خبر در حال به روزرسانی است....

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465216

مهمترین اخبار ایران و جهان: