نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 12:39

۱۵۰۰ متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب در خرم‌آباد انجام شد

 خرم‌آباد - مدیر امور آب و فاضلاب خرم‌آباد از انجام هزار و ۵۰۰ متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرج قاسمی امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به‌منظور رفع افت فشار و پایداری شبکه آبرسانی بیش از هزار و ۵۰۰ متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب در شهر خرم‌آباد اجرا شد.

وی گفت: در پی اظهار گلایه و گزارش مردمی مبنی بر فشار نامناسب آب برخی از مناطق شهر خرم‌آباد بیش از هزار و ۵۰۰ متر لوله پلی‌اتیلن با قطر ۱۱۰ میلی‌متر آب شرب این مناطق تقویت شد.

مدیر امور آب و فاضلاب خرم‌آباد، اضافه کرد: بعضی از مناطق ازجمله «پرینان» و «شیخ بابایی» منطقه «پشت بازار» شهر خرم‌آباد دارای بیش از هزار خانوار بوده که در فصل گرما با افت فشار آب‌دست و پنجه نرم می‌کردند که خوشبختانه با اصلاح شبکه این مناطق به پایداری شبکه آبرسانی رسیدند.

قاسمی، گفت: یکی از مشکلات افت فشار آب استفاده برخی از سودجویان از شبکه آب است که از مردم درخواست می‌شود که با مشاهده هرگونه انشعاب غیرمجاز و شکستگی لوله آب و فاضلاب با سامانه ۱۲۲ تماس حاصل کنند.

وی افزود: در این روزها شاهد افزایش دما هستیم اگر در فصل تابستان مدیریت صحیح مصرف آب و پرهیز از مصارف غیرضروری را در دستور کار قرار دهیم، کمتر شاهد افت فشار و یا کمبود آب خواهیم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1415260

مهمترین اخبار ایران و جهان: