نیوز سیتی!
25 آذر 1401 - 16:43

ایران اسلامی روز به روز در حال قوی شدن است

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه ایران اسلامی روز به روز در حال قوی شدن است گفت: دولت با انجام آواربرداری ویرانه‌های گذشته در حال فعالیت است و هر روز برای خدمت به مردم زحمت می‌کشد.

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده ظهر امروز در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه در جمع نمازگزاران همدان با بیان اینکه در جریانات اخیر برخی خواص به جای اینکه از حق دفاع کنند کلمه‌ای سخن نگفتند اظهار کرد: اگر به دنبال دفاع از حق هستیم باید مسیر حضرت علی(ع) را پیمود. 

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) برای دفاع از اسلام خطبه می‌خواند و فریاد می‌زند افزود: جبهه‌ای که حضرت فاطمه زهرا(س) در آن قرار دارد حق است و جبهه مقابل آن باطل.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه در طول تاریخ همواره بشر در انتخاب جبهه حق و تشخیص باطل قرار می‌گیرد افزود: امروز حق‌تر از جبهه انقلاب اسلامی به رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) پیدا نخواهیم کرد و در مقابل آن جبهه باطل‌تر از استکبار، مرتجعین، منافقین و تجزیه‌‌طلبان وجود ندارد افرادی که بویی از انسانیت نبرده‌اند.

وی تصریح کرد: جریان باطل به نام مبارزه با جمهوری اسلامی ایران هر گونه تعرض و جنایتی را انجام می‌دهند و رسما اعلام می‌کنند که بزنید، بکشید و آتش بزنید و در عین حال بهانه می‌آورند که این اعمال در مبارزه پسندیده است.

ارزنده ادامه داد: امروز معیار جبهه حق، خون شهدایی است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم شده است، این افراد داعیه‌ای ندارند و خانواده این شهدا انتظاری از کسی ندارند جز دفاع از اسلام و نظام.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه امام صادق(ع) تایید کرده فردی در قم قیام می‌کند و افرادی که در راه او کشته می‌شوند، شهید خواهند بود تاکید کرد: جبهه حق و باطل هنوز هم هست و باید تلاش کنیم و بخواهیم همواره در جبهه حق باشیم.

وی با اشاره به اینکه ایران منطقه‌ای باثبات در منطقه غرب آسیاست اظهار کرد: ایران نه تنها ثبات خود را تامین کرده، بلکه ثبات کشورهای دیگر را نیز تامین می‌کند، به عنوان مثال سوریه و عراق در اختیار داعشی‌ها قرار گرفته بود، اما فرزندان ایران به دستور مقام معظم رهبری و در عراق با حمایت آیت‌الله سیستانی ثبات را برای این کشورها به ارمغان آوردند.

ارزنده با بیان اینکه ایران اسلامی موازنه قدرت را به نفع خود تغییر داده است افزود: فرمانده ارشد آمریکا در منطقه اعلام کرده که ایران برتری در تامین امنیت فضایی دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در جریان فراخوان دشمن برای اغتشاش در کشور، حمله ایران به مقر تروریست‌ها در کردستان عراق نقشه‌ها را نقش بر آب کرد ادامه داد: حضور رژیم صهیونیستی و یکه‌تازی بارزانی‌ها خنثی شده و نقشه‌های آنها نقش بر آب شد.

امام جمعه موقت همدان تاکید کرد: ایران به دنیا پیام صادر می‌کند که هر کسی اتکایش به خدا باشد و نه به کدخدا، استقلال خود را تامین می‌کند و استقلال را برای بقیه نیز به ارمغان خواهد آورد.

وی با بیان‌ اینکه امروز از یک طرف اقتدار نظام اسلامی را می‌بینیم و از طرف دیگر فروپاشی آمریکا در حال رخ دادن است گفت: اروپا هیچ اختیاری از خود ندارد و افول آمریکا به معنای افول اروپا نیز هست.

ارزنده افزود: در انگلستان دولت تغییر می‌کند، در فرانسه شاهد اعتراضات سراسری هستیم، در آلمان بحث کودتا مطرح است، کشورهای منطقه به عربستان وقعی نمی‌گذارند و حتی کویت هم رفته رفته مقابل عربستان می‌ایستند و می‌بینید تمام کشورهایی که علیه ما ایستاده بودند در حال رکود هستند و ایران اسلامی در حال پیشرفت و پیروزی است.

وی با بیان اینکه دشمنان هرکاری از دستشان برآمده، انجام دادند و هر تحریم را دوباره و سه‌باره اعلام می‌کنند افزود: با این وجود پس از طی یک دوره طولانی رکود بر اساس اعلام صندوق جهانی پول، رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۲۲ به ۵ درصد رسیده و در ۲۰۲۵ به ۷ درصد می‌رسد و از میانگین رشد اقتصادی جهان بالاتر می‌روند و این یعنی رفاه و آسایش در سه سال دیگر برای ایران به دست می‌آید. 

وی با اشاره به اینکه علاقه بیشتر و دفاع بیشتر مردم از نظام از تاثیرات این اتفاق است تصریح کرد: ایران اسلامی روز به روز در حال قوی شدن است و دولت با آواربرداری ویرانه‌های گذشته در حال فعالیت است و هر روز برای خدمت زحمت می‌کشد.

ارزنده خاطرنشان کرد: باید مواظب باشیم دشمن ما را فریب ندهد، یک سال ونیم است که آیت‌الله رئیسی دولت را تحویل گرفته و باید فرصت داد مشکلات را برطرف کند.

وی در پایان خطاب به برخی جریانات عامل وضع موجود در کشور گفت: چطور می‌توانید با آن همه ظلم و ستمی کردید اظهار نظر کنید، فکر کردید مردم متوجه نیستند و فراموش کردند حداقل از مردم حیا کنید.

پایان پیام/۸۹۰۴۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 914361

مهمترین اخبار ایران و جهان: