نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 10:21

جشن عاطفه‌ها تا 15 مهرماه درزنجان ادامه دارد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با یادآوری اینکه جشن عاطفه‌ها از یکم شهریور ماه‌ آغاز شده است، گفت: برگزاری مراسم جشن عاظفه‌ها تا 15 مهرماه در استان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح‌اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز مرحله نخست جشن عاطفه‌ها اظهار داشت: با عنایت به ضرورت حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه به ویژه دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور توسعه ترویج و تقویت فرهنگ جریان احسان اتفاق و نیکوکاری و بسط و تعمیق مسوولیت‌های اجتماعی جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: این نهاد به منظور فراهم ساختن بستر مشارکت آحاد مردم و حمایت اجتماعی از دانش‌آموزان نیازمند اقدام به برگزاری رویداد ملی و معنوی جشن عاطفه‌ها و بستر سازی برای تأمین بخشی از هزینه‌های تحصیلی و ملزومات آموزشی مورد نیاز دانش‌آموزان تحت حمایت می‌کند.

وی افزود: بر همین اساس در سال‌جاری نیز همزمان با سراسر کشور این رویداد نیکوکارانه و خیرخواهانه از تاریخ یکم شهریورماه آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

صالحی افزود: رویداد ملی و معنوی شور عاطفه‌ها با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه بخشی از ملزومات تحصیلی دانش‌آموزان زیرپوشش با عنوان«پویش تامین مایجتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت» همزمان با سراسر کشور با همکاری بسیج مستضعفین، آموزش و پرورش، صدا و سیما و مراکز نیکوکاری اجرا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اضافه کرد: در قالب این جشن پایگاه‌های نمادین، پایگاه‌های امداد و نیروی مقاومت بسیج در میادین و معابر و هفته آخر شهریور، پایگاه‌های مصلی‌های نماز جمعه ۳۱ شهریورماه، پایگاه‌های مدارس روز سه شنبه ۴ مهرماه دایر خواهد شد.

وی گفت: ادامه داد: برنامه‌ریزی شده تا قبل از بازگشایی مدارس از طریق مشارکت مردم نیک‌اندیش استان وهم افزایی آن با منابع این نهاد برای دانش‌آموزان تحت حمایت بسته‌های تحصیلی و ملزومات آموزشی تهیه و تحویل داده شود.

صالحی در رابطه با روش‌های مشارکت در رویداد ملی و معنوی جشن عاطفه‌ها، خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* و شماره تماس نیکوکاری ۳۳۱۱۶ و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ ۶۰ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان مستعد نیازمند تحت حمایت کمیته‌امداد امام خمینی (ره) استان زنجان مشارکت کنند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1469017

مهمترین اخبار ایران و جهان: