نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 16:08

راهپیمایی مردم استان اصفهان در محکومیت حادثه تروریستی کرمان+عکس و فیلم

مردم ولایی استان اصفهان همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی، حادثه تروریستی کرمان را محکوم و نفرت خود را از تمامی توطئه‌گران و بدخواهان با مشت‌های گره شده به جهانیان اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مردم شهرستان‌های مختلف استان اصفهان امروز پس از اقامه نماز جمعه، با برگزاری راهپیمایی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان توسط داعش را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع و انتقام سخت از عاملان این جنایت هولناک شدند.

دل مردم از این جنایت سنگین پرخون و قلبشان جریحه دار شده است و امروز با اعلام حمایت و ابراز همدردی با هموطنان تاکید کردند که نباید ساکت نشست و این جنایات بی پاسخ بماند.

مردم با مشت‌های گره کرده و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و شهیدان همیشه زنده‌اند» ضمن ابراز انزجار از اقدامات ددمنشانه استکبار بر ثابت قدم بودن خود در حمایت از نظام جمهوری اسلامی تاکید کردند.

پیر و جوان حاضر در این تجمع‌ها خطاب به دشمنان فریاد سر دادند که با این گونه حرکات بزدلانه نمی‌توانند خللی در وحدت و همبستگی و ولایتمداری ملت ایران ایجاد کنند و تا آخرین قطره خون خود در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و حمایت از رهبری تلاش خواهند کرد.

دشمن به دنبال آن است که حرکت ملت متوقف شود و از سلیمانی‌ها دست بردارند، اما این جنایت نشان داد که هنوز این ملت را نشناخته‌اند، ملتی که تربیت شده مکتب امیرالمومنین(ع) هستند که شهادت آرزویشان است و اجازه نخواهند داد پرچم بی‌علمدار بماند.

تجمع کنندگان تصاویری از رهبر معظم انقلاب و همچنین پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را با خود همراه داشتند. آنها همچنین با در دست داشتن تصاویری از شهدای غزه و پرچم فلسطین با مردم غزه نیز ابزار همدردی کردند.

بادرود

 

 

نطنز

 

 

بویین میاندشت

 

فریدونشهر

 

اردستان

 

 

به گزارش فارس، ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه عصر چهارشنبه ۱۳ دی ماه در یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی، ۲ انفجار رخ داد که به دنبال آن، حدود ۸۵ نفر شهید شدند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627617

مهمترین اخبار ایران و جهان: