نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 09:39

با توان نخبگان به استقلال اقتصادی خواهیم رسید/ انقلاب در مسیر تعالی و ترقی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: مسیر حرکت انقلاب اسلامی تعالی و ترقی است همانگونه که به استقلال سیاسی رسیدیم با توان نخبگان و معماران آینده ایران به استقلال اقتصادی هم خواهیم رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، روح‌الله سلگی در آیین تجلیل از دارندگان رتبه‌های برتر المپیادهای علمی شهرستان نوشهر با اشاره به پیشرفت علمی خیره کننده کشور، اظهار کرد: امروز ایران پیشتاز در فتح قله‌های علمی جهان است.

وی افزود: ایران دوستان و وطن‌پرستان با هر سلیقه‌ای می‌دانند که آرزوی همه استقلال‌طلبان و قهرمانان ملی تاریخ ایران از آریو برزن قبل از اسلام تا امامقلی خان فرمانده غیور سپاه صفویه، عباس میرزای سپاه قاجار و امیرکبیر و میرزا کوچک خان تا علمایی چون میرزای شیرازی و غیره رسیدن به استقلال ایرانیان بود ولی این آرزو توسط جمهوری اسلامی تحقق یافته است.

سلگی خاطرنشان کرد: امروز سرحدات عقیدتی ما تا مدیترانه پیش رفته و به قدرت بلامنازع منطقه تبدیل شده‌ایم و مقاومت را به‌عنوان یک امر اجتماعی بومی‌سازی کرده و به آزادگان جهان تعلیم دادیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه تردیدی در ضعف‌ها و سوء مدیریت‌ها در مقاطعی از تاریخ انقلاب نیست، تصریح کرد: این مشکلات نمی‌توانند به قانون اساسی، ارزش‌ها و مبانی انقلاب خدشه‌ای وارد کنند.

وی همچنین گفت: مسیر حرکت انقلاب اسلامی تعالی و ترقی است همانگونه که به استقلال سیاسی رسیدیم با توان نخبگان و معماران آینده ایران به استقلال اقتصادی هم خواهیم رسید.

سلگی رسالت مهم طلایه داران علمی کشور را فتح قله های دانایی و پیشرفت دانست و ادامه داد: دستیابی کشورمان به رشد اول علمی در منطقه بیانگر جایگاه ممتاز ایران در عرصه علوم و فناوری‌های پیشرفته است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از حائزین رتبه‌های برتر المپیادهای علمی نوشهر تجلیل شد.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1199361

مهمترین اخبار ایران و جهان: