نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 13:56

نسل امروز جنایات ادامه‌دار استکبار را درک کرده است

اصفهان-امام جمعه سابق اصفهان گفت: نسل گذشته و امروز جنایات ادامه دار استکبار را درک کرده و پرچم عدالت‌خواهی و مبارزه با استکبارجهانی با هوشیاری مسلمانان به ویژه جوانان بر زمین نخواهد افتاد.

حجت الاسلام محمد تقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار داشت: اهمیت آن از زمانی روشن شد که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را امام خمینی (ره) به عنوان روز قدس اعلام کردند و در طول مدت حکمرانی انقلاب اسلامی، به خوبی ملت مسلمان در این روز به بیداری رسیدند و استقبال کردند و اکنون این بیداری روزافزون شده و غربی‌ها نیز به برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خاستند.

وی افزود: در واقع جنایات آمریکا و کشورهایی که با اسرائیل دست دوستی داده‌اند در این روز محکوم می‌شود و حتی نسل گذشته و امروز چنین جنایات ادامه دار استکبار را درک کرده و برای مظلومیت‌خواهی فلسطین و کودکان و زنان بیگناه قیام کرده است.

امام جمعه سابق اصفهان با بیان اینکه باید حضور جوانان در این روز بیشتر باشد، گفت: خوشبختانه جوانان و دانشجویان در سراسر جهان به این اقدامات صهیونیستی رژیم اشغالگر واکنش نشان داده‌اند و باید برای این حرکت ضد استکباری و حرکت بزرگ اسلامی شرکت کنند و هرچه بیشتر محکومیت این اقدامات را به گوش جهانیان برسانند.

وی با تاکید بر ضرورت روشنگری در این روز و هدایت جوانان گفت: باید تلاش کرد که پرچم عدالت‌خواهی و مبارزه با استکبار جهانی بر زمین نیافتد که با هوشیاری مسلمانان نخواهد افتاد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1145217

مهمترین اخبار ایران و جهان: