نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 17:23

مسمومیت دانش آموزان کرمانشاهی ریشه یابی شود

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه جامعه نیازمند آرامش است، گفت: مسمومیت دانش آموزان با هدف به تعطیلی کشاندن مدارس انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: جهاد تبیین از جمله موضوعاتی است که رهبر معظم انقلاب تاکید بسیاری بر آن دارند و باید جایگاه ایران اسلامی قبل و بعد از انقلاب تبیین و بیان شود.

وی افزود: دشمن هیچگاه به دشمنی خود با ملت ایران پایان نمی‌دهند و یک روز با اغتشاش و ایجاد نا امنی و یک روز دیگر با مسمومیت دانش آموزان سعی در ایجاد فضای ناآرامی جامعه ایران دارد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس اعلام مسئولان سر نخ‌هایی از مسمومیت دانش آموزان در کرمانشاه به دست آمده که در حال بررسی بیشتر شرایط هستند.

علما با بیان اینکه دشمنان سعی در تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها دارند، گفت: در شرایط امروز همه وظیفه داریم موجبات آرامش خانواده‌ها را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه همین جوانان و نوجوانان سرمایه‌های کشور هستند، ادامه داد: دشمن بیشترین سرمایه گذاری بر روی جوانان انجام می‌دهد تا آن را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین کنند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و همزمان آن با تعطیلات و سفرهای نوروزی، گفت: در کشورهای عربی و مسلمان ماه رمضان را به عنوان یک عید بزرگ جشن می‌گیرند.

علما خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ماه رمضان در عید نوروز قرار گرفته باید به گونه‌ای رفتار شود تا شاهد حرمت شکنی در این ماه مهمانی خدا نباشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1074886

مهمترین اخبار ایران و جهان: