نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 15:21

ضرورت اقدام سریع و موثر در جریان مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس

امام جمعه شهرکرد گفت: دشمن تلاش کرد با ایجاد مسمومیت در مدارس شیطنت کند اما شناخت از این دشمن که با بی‌رحمی و قصاوت قلب به کودکان نیز رحم نمی‌کند و فقط قصد بهم ریختن جامعه را دارد بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد گفت: امروزه با نقشه‌های شیطانی بسیاری از جانب دشمن مواجه هستیم که باید شناخته شوند، دشمن قصد دارد با طراحی‌های براندازانه جلوی حرکت و پیشرفت نظام را بگیرد‌.

امام جمعه شهرکرد افزود: برخی افراد با مقصر شمردن داخل، تفکرات مسموم به جامعه القا می‌کنند که این خود نوعی همراهی با دشمن است اما باید دانست هر چند ضعف و نقصی هم در داخل وجود دارد، اما دشمن خارجی آسیب بیشتری به ملت ما وارد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه باید مراقب دشمنی‌ها و افرادی که قصد دارند دین، فرهنگ و ایمان ما را بگیرند، بیان کرد: مردم، دستگاه‌های اجرایی و مسئولان باید توجه داشته باشند که بهانه دست دشمن ندهند و دشمن را در رسیدن به اهداف شیطانی ناکام گذارند.

نکونام با بیان اینکه باید با وحدت و سالم‌سازی به دشمن اجازه جنگ روانی ندهیم، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش کرد با ایجاد مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس شیطنت کند اما شناخت از این دشمن که با بی‌رحمی و قصاوت قلب به کودکان نیز رحم نمی‌کند و فقط قصد بهم ریختن جامعه را دارد بسیار مهم است.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: در این موضوع با تاخیر وارد عمل شدیم و اقدامات لازم باید در سریع‌ترین زمان ممکن صورت گیرد و با افشاگری و تبیین موضوع برای مردم اجازه موج‌سواری به دشمن داده نشود.

وی تصریح کرد: برخی افراد در داخل کشور می‌خواهند با بدعملی‌‌ها جناح مقابل را تضعیف و دولت و مسئولان را متهم کنند اما این کار آب به آسیاب دشمن ریختن است و باید دست این افراد رو شود.

نکونام با اشاره به ضرورت روان‌سازی خدمت‌رسانی‌ها، گفت: برخی مراجعات حاکی از پاس‌کاری مسئولان است لذا باید توجه بیشتری در خدمت به مردم صورت گیرد و با خدمت رضایت‌بخش آرامش عملی را در مردم ایجاد کنیم.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: گفته می‌شود استان به کارگاه عملیاتی و فعال تبدیل شده است، این حرف بزرگی است، باید اعتبارات آزاد شود و پیچیدگی‌ها با سرعت برطرف شود تا مردم بتوانند آثار این کارگاه عملیاتی را ببینند، نباید به شعار بسنده کنید چون آرامش امروز جامعه در گروه عمل مسئولان است.

وی اظهار داشت: مساجد نباید در میان ما مظلوم باشند بلکه باید زنده و نقش‌آفرین باشند و انسان هدایتگر خلق کنند و این مهم تنها با هم‌افزایی تمام مردم، جوانان، هیئت‌های امنا، پایگاه‌ها و کانون‌های مساجد محقق می‌شود.

نکونام با اشاره به روز راهیان نور، تصریح کرد: راهیان نور حرکت بسیار اثرگذاری است، بازدید از مناطق و آثار شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بسیار مهم است و باید بیش از این برای این حرکت سرمایه‌گذاری و هزینه شود.

امام جمعه شهرکرد همچنین با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا گفت: این بنیاد به فرمان امام خمینی(ره) در جهت ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و تکریم خانواده شهدا تاسیس شد و باید تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد تا راه شهدا کمرنگ نشود و ادامه یابد.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1084586

مهمترین اخبار ایران و جهان: