نیوز سیتی!
01 دی 1401 - 17:41

ازدواج، مسکن و اشتغال سه دغدغه مهم جوانان کرمانشاه است

کرمانشاه- امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با تاکید اولویت حل دغدغه های جوانان، گفت: ازدواج، مسکن و اشتغال سه دغدغه مهم جوانان کرمانشاه که نیازمند توجه بیشتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه تودیع و معارفه استانداران کرمانشاه که با حضور وزیر کشور، نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: هرکسی در هر منصب و مسئولیتی مشغول فعالیت می‌شود باید در جهت پیشرفت استان کار کند.

وی با اشاره به اینکه استاندار پیشین کرمانشاه در دوران مسئولیت خود برای رقم زدن پیشرفت فعالیت لازم را انجام داده است، افزود: مسئله مهم امروز ما خدمت گذاری به مردم است که باید هدف اصلی و مهم همه مسئولان باشد و جایگاه و مقام آن مهم نخواهد بود که از این پس استاندار جدید باید به این مسیر را ادامه دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس یکی از نامه‌های امام خمینی (ره)، پس از انجام واجبات بالاترین کارها خدمت به مردم است که طبق این فرمایش باید بدون توجه به جایگاه، خدمت‌رسان مردم باشیم.

آیت الله علما با تاکید ویژگی عمل خالصانه دولت مردمی و انقلابی، خاطر نشان کرد: تمام مسئولان باید در راستای کمک به پیشرفت کشور و استان خود کمک کنند و در همین راستا استاندار انتخابی کرمانشاه نیز در جهت انجام تکلیف خود حرکت کرده و گام‌های تأثیر گذاری بردارد.

وی با اشاره به مشکلات مهم و اساسی استان کرمانشاه که باید مورد توجه تمام مسئولان به ویژه استانداران قرار گیرد، گفت: نسل جوان ما نباید فراموش شوند و بارها در جلسات مختلف به امور جوانان و رسیدگی به آنها اشاره و تاکید شده است.

نماینده ولی فقیه استان کرمانشاه ادامه ادامه: مسئله ازدواج، مسکن و اشتغال جوانان سه موضوع مهم و اساسی است که باید برای آن فعالیت جدی انجام داد.

آیت الله علما متذکر شد: امید دهی به جوانان کرمانشاه مشروط به عملکرد مثبت و انجام اقدامات راهگشا است که کرمانشاه امروز محتاج این گونه عملکردی است و با توجه به زیر ساخت‌ها و ظرفیت‌ها، باید تلاش‌های مؤثر انجام گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 926942

مهمترین اخبار ایران و جهان: