نیوز سیتی!
06 مهر 1402 - 17:55

ملت ایران با هرقوم و مذهبی از منافع ملی دفاع می‌کنند

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران با هر قوم،مذهب و جناح، زمانی که منافع ملی ایران به خطر بیفتد با هم متحد شده و در برابر دشمن ایستاده و از آن دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سردار حسین معروفی ظهر امروز در همایش اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب در مصلی امام جعفرصادق(ع) گنبدکاووس اظهارکرد: امروز ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در اوج قدرت و عزت است و هیچ کشوری به اندازه کشورمان امن نیست.

وی تصریح کرد: امروز ایران از طریق دریا،فضا،هوا،زمین و دیگر نقطه جغرافیایی برای تجاوز و اشغال دشمنان مسدود است و اگر دشمن از هرنقطه‌ای در هوا،فضا،زمین و دریا بخواهد به ایران ورود کند همانجا گوستان او خواهد بود.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین خطرنشان‌کرد: امروز ایران در اوج بازدارندگی و آسایش است و هیچ کشور و قدرتی حق ندارد نگاه زورگویانه‌ای و سلطه‌طلبانه به ایران داشته‌باشد، دشمن می‌داند که در جنگ سخت‌افزاری قدرت مواجهه با ایران را ندارد بنابراین از طریق نرم‌افزار،فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، قلب‌ها و ذهن‌ها را مورد هدف قرار داده تا اراده‌ها،شجاعت،ذائقه،تمایلات و احساسات مردم ایران را متزلزل کند.

وی ادامه داد: همانطور که رزمندگان اسلام هشت سال در برابر جنگ نابرابر با عملیات‌های مختلف در برابر دشمن ایستاده و پیروز شدند امروز جوانان ما باید در فضای مجازی به جنگ ترکیبی و ادراکی دشمن رفته و فضای مجازی را به نفع خود و منافع ملی کشور تسخیر کنند و پیروز شوند.

سردار معروفی گفت: چهار اصل امام‌شناسی، دشمن‌شناسی،حفظ وحدت و خدمت بی‌منت و جهاد شبانه‌روزی در پیروزی مردم ایران در همه عرصه‌های مختلف مهم است و اگر این اصول را مدنظر قرار دهیم دشمن شکست خواهد خورد.

وی بیان کرد: امام و رهبر جامعه حزب و گروه سیاسی خاص نیست، وحدت در چنین شرایطی از نان شب هم واجب‌تر است و دشمن سعی دارد تا بین مردم و اقوام مختلف و ولایت فاصله بیندازد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ابرازکرد: مردم ما شایسته خدمت هستند و براساس منویات رهبرمعظم رهبری باید نگاه تکریم نه نگاه ترحم به مردم داشته‌باشیم و هرگز اجازه ندهیم که دشمن از ضعف مدیریتی برخی از مدیران در ارائه خدمت به مردم سواستفاده کند و انگیزه و امید مردم را تضعیف نماید.

وی افزود: همیشه بیاد داشته‌باشیم دشمن قابل احترام،قابل اعتماد و قابل پیش‌بینی نیست و نباید به آن تکیه کرد، هرکشوری که در مدت ۴۴ سال اخیر به دشمنان و به ویژه آمریکا تکیه کرده متلاشی شده و هرکشوری که در کنار ایران بوده، ماندگار شده‌است.

سردار معروفی گفت: راه نجات بشریت، راه پیامبران و اهل بیت است،همان راهی که انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در پیش گرفته‌است.

وی بیان‌کرد: ملت ایران در همه عرصه‌ها با هوشمندی در برابر دشمن ایستاده‌است و هرزمان که منافع ملی به خطر افتاده با وحدت در برابر دشمن قیام کرده و از این منافع دفاع کرده‌است.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1518986

مهمترین اخبار ایران و جهان: