نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 08:10

اجلاسیه بزرگ شهدای میامی آغاز به کار کرد

میامی- اجلاسیه بزرگ شهدای شهرستان میامی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در جوار آرامگاه شهدای گمنام این شهرستان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه شهدای شهرستان میامی شامگاه سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، استاندار سمنان، فرمانده سپاه استان سمنان و همچنین خانواده معزز شهدا و ایثارگران و مردم قدرشناس این شهرستان در تفرجگاه سه چنار و در جوار آرامگاه شهدای گمنام میامی آغاز به کار کرد.

این اجلاسیه بزرگ قرار است فردا و پس فردا شب نیز ادامه پیدا کند و برپایی نمایشگاه گرامی داشت مقام شهدا، ادوات رزمی و دفاعی و دستاوردهای انقلاب اسلامی و موضوعات فرهنگی و جهاد تبیین در زمره بخش‌های جانبی آن است.

فرماندار میامی در مراسم افتتاحیه این اجلاسیه ضمن گرامی داشت یاد ۱۸۲ شهید دفاع مقدس و انقلاب اسلامی شهرستان و پنج شهید گمنام شهرستان میامی، گفت: امروز هر آنچه از پیشرفت و توسعه در بخش‌های کشورمان داریم مرهون مجاهدت‌های شهدا هستیم.

علیرضا آشوری با بیان اینکه ما باید قدر داشته‌های خود را که نظام جمهوری اسلامی به ما عطا کرده است، بدانیم، تاکید کرد: یکی از راه‌های قدردانی، تبیین و انتقال مفاهیم عظیم فرهنگی به خصوص ایثار و شهادت به نسل جوان امروزی است.

وی با بیان اینکه ما امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی، بهترین امنیت را در دنیا داریم و این مهم را مدیون شهدا هستیم، افزود: به برکت خانواده معزز شهدا است که امروز در امنیت کامل گرد هم میزبان چنین مراسمی هستیم.

فرماندار میامی با بیان اینکه ولایت مداری و بصیرت، پیام شهداست که باید به نسل جدید انتقال دهیم، تاکید کرد: یادواره‌های شهدا، مصداق تبیین هستند.

به گزارش مهر، نمایش ویژه دفاع مقدس با موضوع نقش آفرینی دلاور مردان و شیرزنان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس، انقلاب و مسیری که تا کنون در این چهار دهه طی شده از جمله بخش‌های جانبی جذاب یادواره شهدای شهرستان میامی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1463142

مهمترین اخبار ایران و جهان: